Gå til innhold

Den mest grusomme personen i historien!

Juden

Den mest grusomme personen i historien  

759 stemmer

1. 1. Den mest grusomme personen i historien

• Stalin
      146
    • Hitler
      313
    • Josef Mengele
      153
    • Keiser Nero
      24
    • djengis Khan
      38
    • Idi amin
      20
    • Ed Gein
      24
    • Countess Elizabeth (Erzébet) Báthory
      41

Anbefalte innlegg

til alle som stemmer hitler, så vil jeg påstå at Stalin var en LANGT verre person, han drepte flere jøder enn hitler, totalt så tror jeg han drepte 30millioner mennesker, ikke mye mindre enn hva som døde TOTALT i 2.verdenskrig

8547194[/snapback]

Det gjør han ikkje til ein dårleg person det, at mange døydde pga hans styremåte. Hitler slakta systematisk ned jøder og kommunister. De som Stalin "drepte" døydde av sult og elende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg tror blir litt dumt er at mange ser på den værste personen som drepte flest mennesker i sin leve tid, uansett situasjon. Hitler førte til mange døde folk gjennom krig, Stalin førte til at mange sultet og døde, selv om han hadde ressursjer nok til å holde dem i live. Hvis vi skal ta et eksmepel kan en mann drepe flere milliarder uskyldige mennesker på den best mulige måten mens en annen piner folk til døde ved å holde dem i live, torturere dem, ha de i glattselle en uke, gi dem noen få glass vann i løpet av en uke, mate dem hver syvende dag, gi dem diaree, kutte av pungen, lillemann, øret og mye mer; men bare på 100 personer.

Hvem av disse to personene er ondest?

Lenke til kommentar

Er så barneskole aktig å stemme Hitler. Vi vet at de som vinner kriger skriver historie bøker, ergo hvis Tyskland hadde vunnet WWII hadde vi sikkert ikke hørt noe om konsentrasjonsleire i det hele tatt. Hitler myrdet aldri noen personlig og hans ideelogi var noe som hadde blitt praktisert lenge av det nazistiske parti og etterhvert av hele det tyske folk. Samt så er vel jødene blitt forfulgt ganske lenge eller hva?

Jeg tror at det er forskjell på nasjonledere som foresaker store lidelser blant folket sitt. Tror ingen av de er direkte onde, men de prøver bare å få frem sin idelogi. Jeg sier ikke at Stalin og Hitler ikke var onde menn, jeg sier bare at de virkelig onde er de som gjør grusomme ting personlig.

Vil nok trekke fram Mengele som en veldig ond person, men vi må huske at det finnes tusenvis av mennesker som han rundt om i verden, som rett og slett gjør grusomme ting.

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for Stalin. Som noen nevner tidligere i tråden, ble folk systematisk drept av tyskerne - 6 millioner jøder, ikke sant?

Stalin drepte indirekte mellom 20 og 30 millioner, både ved å sende dem til Sibir og la dem sulte ihjel.

Lenke til kommentar

Hva med folk som dette?

gert_jonnys_1151004546.jpg

Folk som dette har påført mennesker som meg en hel oppvekst med foreldre som spiller forferdelig og grusomme avarter av musikk kalt "dansebandmusikk" gjennom et stereoanlegg med sprengte høyttalere som far i huset er for hørselskadd til å høre låter noe helt forjævlig.

For å være alvorlig klarer jeg ikke å bestemme meg for hvem som skal få æren av å være den mest grusomme personen i hele verdenshistorien. Det er rett og slett for mange å velge mellom. Det er som å velge den våteste fisken i verden føler jeg.

Kan avslutte med et sitat etter hukommelsen fra Frank Miller om researchen til 300:

- Studying military history is like studying human history because most of the time we've just been killing eachother.

Lenke til kommentar

Hvor er Pol Pot eller Klaus Barbie? De var noen virkelig onde jævler...

Josef Mengele fikk min stemme. SS doktor, får bare frysninger av det. Sett noen av bildene fra de personene som ble utsatt for eksperimentene? Disturbing..

Lenke til kommentar
Hitler var grusom. Bare se på barten! :yucky:

8659398[/snapback]

Hitler6.jpg

Oj sann, alle som har den barten er verdens verste person.

Ironi, Martin?

8659705[/snapback]

Er det berre eg som ser teletubbien i kjakan hans? :O Har eg funne "Århundres hemmeligheit"? _Det var eigentleg ein teletubby som styrte HItler sine gjerninger!_

Lenke til kommentar

Hitler topper nok listen, men stalin kommer veldig tett inpå. Selve mannen var mer gal enn grusom, men det han gjorde plasserer ham allikevel på toppen.

Ekstra ille for min del er de fordi jeg møter stadig vekk på folk som tror de har noe som helst med det vi i dag kaller sosialisme. På grunn av at kommunismen og "nasjonalsosialismen" liksom skulle være på den venstre siden, og at det nettop het nasjonalsosialismen...

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...