Gå til innhold

Den mest grusomme personen i historien!

Juden

Den mest grusomme personen i historien  

759 stemmer

1. 1. Den mest grusomme personen i historien

• Stalin
      146
    • Hitler
      313
    • Josef Mengele
      153
    • Keiser Nero
      24
    • djengis Khan
      38
    • Idi amin
      20
    • Ed Gein
      24
    • Countess Elizabeth (Erzébet) Báthory
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil gjerne nominere den gjengen her:

* Elizabeth Bailey

* Harold Brown

* Mathis Cabiallavetta

* Louis C. Camilleri

* Dudley Fishburn

* Robert Huntley

* Thomas W. Jones

* George Muñoz

* Lucio Notop

* John S. Reed

* Stephen Wolf

Current members of the board of directors of Altria Group, som igjen eier Philip Morris som står for rundt 17% av verdens sigarett salg. Og da med tanke på at: Tobacco use will kill 1 billion people in the 21st century if current smoking trends continue.

Vil disse være ansvarlig (??) for 170 millioners mennesker død det neste århundret. Det må være rekord?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

+1 i antall innlegg. :errm:

Irriterende og unødvendig når du ikke har noe mer å tilføye.

Visste forresten ikke at Djengis Khan var så voldsom da han herjet rundt i Asia.

Er det nok til å gi han en plass på denne listen?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Savner Pol Pot og Mao på listen. Ivan the terribole er ikke nevnt engang.

''Ivan IV of Russia, also know as Ivan the Terrible, was the Grand Duke of Muscovy from 1533 to 1547 and was the first ruler of Russia to assume the title of Tsar. In 1570, Ivan was under the belief that the elite of the city of Novgorod planned to defect to Poland, and led an army to stop them on January 2. Ivan’s soldiers built walls around the perimeter of the city in order to prevent the people of the city escaping. Between 500 and 1000 people were gathered every day by the troops, then tortured and killed in front of Ivan and his son. In 1581, Ivan beat his pregnant daughter-in-law for wearing immodest clothing, causing a miscarriage. His son, also named Ivan, upon learning of this, engaged in a heated argument with his father, which resulted in Ivan striking his son in the head with his pointed staff, causing his son’s (accidental) death.''

Personlig vil jeg nominere ex-kjæresten min.

Lenke til kommentar
Current members of the board of directors of Altria Group, som igjen eier Philip Morris som står for rundt 17% av verdens sigarett salg. Og da med tanke på at: Tobacco use will kill 1 billion people in the 21st century if current smoking trends continue.

Vil disse være ansvarlig (??) for 170 millioners mennesker død det neste århundret. Det må være rekord?

Jeg vil nå si at de som røyker, selv er ansvarlige.

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Stemte Josef Mengele, etter besøk i Auschwitz og fått hørt historien om fyren, blir jeg kvalm hver gang jeg tenker på ham.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Fanst værre folk en Mengele i Japan...

Enig med NothgaliC.

Hvorfor vet så få at Japan drev med noe av det samme som nasistene i Kina/Korea og resten av Asia fram til 1945.

De drev sine konsentrasjonsleire med større forakt og ofte større dødelighet. Deres rasisme var klart større enn den tyske - tro det eller ei.

Deres favoritt-eksprimenter hadde historisk og seksuell bakgrunn. Å se hvor lenge man kunne overleve med sine egne innvoller i hendene, i kulde eller kjemikalier og grotesk inntrengning av gjenstander i kroppen, særlig på høygravide kvinner. Mens Tyskerne ødela liv i hundretall i sine såkalte medisinske eksperimenter (mener Mengele totalt kan tilskrives mindre enn tusen), tyder mye på at de Japanske var i tusentall. Det var noe som foregikk over hele krigsonen og ikke bare i noen få leire.

Basert på mitt grunnsyn om likeverd av mennesker, så er det verre å ramme flere og Mengele blir ikke den verste. Desverre så er personene som gjorde dette og stedene det skjedde mye mindre kjent. Det arrangeres ingen turer til noe museum, det lages få filmer og skrives få bøker - i hvert fall som kommer til Norge. Slik har det vært helt siden fredslutningen. Omtrent ingen av disse personene er rettsforfulgt – det finnes ikke noe ’jakt-senter’ heller.

Lenke til kommentar

Det er fordi de som ble offer for japanernes bestialitet hadde smale øyne som skjelte, gul aktig hud og levde i et land langt unna oss selv. Vi har en merkelig evne til å miste fullstendig interessen, om disse attributtene kan tilskrives offerene. Ligner de ikke på oss og bor så langt unna at vi ikke hører skrikene, da er det - skammelig nok - helt greit om de må spise sine egne innvoller med spisepinner dyppet i plumbo.. Leit å si det, men slik er det visst bare..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ut i fra Jelme sitt innlegg var japaneserne rasistiske. Så da eksperimenterte de vel ikke slik på andre folk fra Japan, eller var offrene fra andre land i øst-asia?

Lenke til kommentar

Jeg vil si at Stalin kanskje er den verste. Har lest boken om Stalin i sin ungdom, og han var jo grusom helt fra ungdommen av.

Andre kandidater:

*HENRY RINNAN

*Wolfgang Fehmer

2 fæle personer fra krigen, i Norge.

Jeg vil selvfølgelig si at Hitler var grusom, men etter å ha lest om Stalin, så er jeg ikke i tvil. Han står for drapet på ekstremt mange! Forferdelige personer begge to.

Lenke til kommentar

Ville stemt på de som er ansvarlige for den spanske inkvisisjonen rett og slett fordi de utslettet hele kulturer. Svært mange drap på hendene også (har ikke noe tall her), men synes på en måte det er mer grusomt å utslette sivilisasjoner og kulturer som f.eks Inkaene.

Ellers av de som kan stemmes på her, vil jeg si Mengele. Hitler og Stalin har selvsagt mange drap på sine hender, men ser for meg at for dem var mennesker kun brikker i Risk-spillet deres. Mengele var en syk slakter!

Lenke til kommentar
@lolidude: Finnes det et statsoverhode som ikke er en skam for kommunismen? Castro er vel kanskje det nærmeste?

Lenin

Nåja! Lenin var en ganske grusom person han også. Nettopp lest en bok om den russiske revolusjonen, og han var så absolutt ingen helt. Han er ansvarlig for flere titusener av døde.

Lenke til kommentar

Gud, bare se på Sodoma og Gomorra.

Men for å ta det litt mer seriøst, Stalin var en koseklump, okay, han var slem og teit, men han var nå fortsatt en koseklump.

Av grusomme personer syns jeg nå mange mangler. Som f.eks. vedkommende som kom på røykeloven og fikk satt den til verks. Det er jævlig å stå ute i -25 å røyke. Fryser fingra av seg =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...