Gå til innhold

Den mest grusomme personen i historien!


Juden

Den mest grusomme personen i historien  

759 stemmer

  1. 1. Den mest grusomme personen i historien

    • Stalin
      146
    • Hitler
      313
    • Josef Mengele
      153
    • Keiser Nero
      24
    • djengis Khan
      38
    • Idi amin
      20
    • Ed Gein
      24
    • Countess Elizabeth (Erzébet) Báthory
      41


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har ikke bladd gjennom alle sidene så vet ikke om han er nevnt, men den mest grusomme personen jeg har lest/hørt om er nok Albert Fish. For å si det sånn; Han både drepte, spiste og hadde seksuelt omgang med barn. Altså en mann som ikke bare psykisk syk, men også nekrofil, pedofil, kannibal og morder. Han pleide også å sende brev til foreldrene til barna han gjorde dette med.

 

Edit: Fyren ble forresten drept i den elektriske stol, hurra.

 

Edit 2: Men får vel stemme Hitler i pollen da, å drepe et visst antall Jøder i konsentrasjonsleire uten grunn er vel ganske... slemt?

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Ivar Aasen for hans idiotiske nynorsk påfunn...!"

 

LOL , du ble EID av Aasen.....og det ble vi andre oxo :/

 

Jack the Ripper.....rimelig hardcore de mordene hans :/

 

Himmler ja.....Hess var vel med å oppfinne leirene ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hitler og Osama Bin Laden er\var ikke onde. De trodde de gjorde\gjør verden til et bedre sted, om enn de tok\tar feil i metoden og målet.

 

Forøvrig skal det ikke så mye til for å beordre mord på flere millioner. Klarer du å beorde 10-20 stykker død (og det må du gjerne for å holde makta i et diktatur) så er veien kort til 10-20 millioner.

 

Da er det mye verre å drepe dem for egenhånd. Mengele for eksempel. Eller en generisk middelaldertorturist. Eller en generisk moderne torturist. Eller en bøddel.

 

Uansett, om du skal finne historiens grusomste, så må du først definere grusom siden det er et subjektivt konsept.

Lenke til kommentar

En ting er å beordre jødene døde på stedet, ved f. eks gass eller skudd. Men å få seg selv til å gjøre de vanvittige tingene med andre mennesker som Josef Mengele og hans kompanjonger stod for, er for meg helt uforståelig. Han Fisch eller noe, som ble nevnt lenger oppe i tråden, gjorde meg kvalm. Jeg blir dårlig innvendig av slike umennesker.

Lenke til kommentar
Hvem er ifølge dere den mest grusomme personen i historien.

 

Ifølge meg så er det nok Hitler. Grunnen er fordi han drepte en masse folk. Viste ingen nåde. Han var nesten umenneskelig på en måte.

 

Egentlig drepte Hitler bare to personer; kona si og seg selv (og hunden deres da). Hitler var bare ufattelig flink med retorikk, han kunne snakke for seg. Greit at han hjernevasket mennesker til å tro at vi alle burde være av arisk rase, men han drepte svært få personer. Kan si meg enig i at han var ganske ille, men det var mange andre som var verre unner 2. verdenskrig.

 

Dem som faktisk var verre var Rudolf Höss, Henrich Himmler og "de der". De dro fra konsentrasjonsleir til konsentrasjonsleir for å sørge for at menneskene ble drept og torturert. De var også med på å drepe så mange som mulig!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Hvem er ifølge dere den mest grusomme personen i historien.

 

Ifølge meg så er det nok Hitler. Grunnen er fordi han drepte en masse folk. Viste ingen nåde. Han var nesten umenneskelig på en måte.

 

Egentlig drepte Hitler bare to personer; kona si og seg selv (og hunden deres da). Hitler var bare ufattelig flink med retorikk, han kunne snakke for seg. Greit at han hjernevasket mennesker til å tro at vi alle burde være av arisk rase, men han drepte svært få personer. Kan si meg enig i at han var ganske ille, men det var mange andre som var verre unner 2. verdenskrig.

 

Dem som faktisk var verre var Rudolf Höss, Henrich Himmler og "de der". De dro fra konsentrasjonsleir til konsentrasjonsleir for å sørge for at menneskene ble drept og torturert. De var også med på å drepe så mange som mulig!

Men det var Hitler som ga ordre om å gjøre det, han som startet det hele, selvom han ikke har skylden i 2. verdenskrig alene, siden at andre ble med på hans plan.

 

Om en person starter en gjeng for å rane en bank er også de som blir med i gjengen medskyldige (om de også er med på å gjennomføre ranet da selvfølgelig)

 

Mener altså også at Hitler er en av de værste i historien, eller i alle fall den som fikk frem mest ondt!

Lenke til kommentar
Edit 2: Men får vel stemme Hitler i pollen da, å drepe et visst antall Jøder i konsentrasjonsleire uten grunn er vel ganske... slemt?

 

Ville ikke sagt at jødehate i Tyskland var uten grunn. Etter Wall street cracket på 30 tallet var mange arbeidsløse i Tyskland så vel som i andre deler av verden. Mange Tyskere var arbeidsløse og etter tapet av 1. Verdenskrig var både økonomien og nasjonalfølelsen knust. Når Hitler ble Reichkanzler, ryddet han opp i økonomien, fikk folk i arbeid på fabrikker (riktig nok produserte mange av fabrikkene krigsmatriel), bygde motorvei og løftet nasjonalfølelsen blant det tyske folk.

 

Han ble elsket av det tyske folk, og når han ''innførte'' jødehatet i Tyskland (hatet var der oss en stor prosent allerede) var det flere argumenter som overbeviste det tyske folk.

 

1. Wall street - Mange Tyskere var arbeidsløse og hadde pengeproblemer. Jødene var i generell basis gode handelsmenn og hadde god råd.

 

2. Etter 1. Verdenskrig trengte Tyskland noen syndebukker.

 

3. Jødene drepte Jesus.

Lenke til kommentar

Jeg syntes at alle de personene på listen er småfisk sammenlignet med de virkelige onde personene, og flere av dem lever i dag. Spiller liten trille hvilken målestokk man går etter, dødsfall, lidelse, fattigdom..

 

Tenker da på de mennesker som holder storparten av verdens befolkning så fattige at de dør av sult og mangel på rent vann. De er fattige fordi de blir holdt fattige, eneste måten de kan stå imot er å gjøre opprør - hvorpå det blir krig og vestlige land sender mer soldater for å slå ned på opprøret slik at landet igjen kan fortsette som fattig.

USA har ikke vært en dag utenfor krig siden 1945, og det de kriger for er sin egen rikdom.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Den/de personene som skapte religion!

Why?

Religion manipulerer samfunnet! Det er et eget fag på skolen om at folk ikke visste åssen ting oppstod så de måtte dikte ei historie om det. De måtte ha et svar på ting som ikke lå i deres evner å finne ut av. De måtte ha en grunn til at folk skulle oppføre seg, og sa at hvis du ikke oppfører deg så får du det jævlig i ditt neste liv.

Hvis du hadde en annen religion ble du drept, for "du skal jo faen meg ikke ha andre guder enn meg"

Hvorfor ble religion trykket i meg på barneskolen? Jeg var jo nødt til å være troende! De tvang meg i kirka, og forventa at alle skulle tro på gud.

 

Jævla krykke!

Religion er det verste som finnes i verden

 

Snakker du om at religion påvirker samfunnet? Jeg vil heller si det motsatte! Før i tiden stod det "f.kr." og etter "e.kr." i skolebøkene, men i dag står det "f.v.t" og "e.v.t". KRL (Kristendom, Religion, og Livssyns) kan ikke lenger hete KRL lenger, men RLE (Religion, Livssyn og Etikk), og hele faget holder på å forsvinne.

Jesus er jo for lengst borte i fra alt som heter skole og jul, og snart skal han vel ut av kirka også.

Men hvor skal denne galskapen ende? Hvis jeg sier at jeg er kristen, kommer jeg inn på lukket avdeling og blir stemplet som sinsyk, fordi jeg tror det må finnes noe mer enn det vi vet?

På skolen lærte jeg: Det finnes ingen Gud, og Mennesket er noe som har oppstått p.g.a en rekke ulykker og tilfeldigheter, som betyr at livet mitt er av samme verdi som en katt eller fisk! Den alternative forklaringen var at "vi vet ikke". Finnes det noe mer fanatisk enn å fortelle at dette er Sannheten!?

Samfunnet jobber MOT alt som heter religion og Gud!

 

Selv om jeg ikke tror på Big Bang osv., respekterer jeg folk som gjør det, men jeg synes det er IDIOTISK å omvende religiøse mennesker til å bli ateister. Slikt kan jeg ikke respektere.

 

En beskjed til samfunnet:

DERE kan tro på hva DERE vil, hvis Jeg får lov å tro på hva JEG vil!

 

tilbake til temaet: Jo, jeg mener at Mengele må være den værste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...