Alkjeks Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvordan kan jeg koble TV-en til PC-en? Har allerede koblet PC-en til TV med s-video (overgang til gul kompositt, og i gul input på tven) om det skal ha noe å si (slik at jeg ser PC-skjermbildet på TV-en). Poenget er i alle fall å ta opp TV-spill som er koblet til TV-en som en videofil på harddisken til PC-en. Har hørt det skal være mulig, men hvordan gjør jeg det? Går det an å koble TV-spill til PC-en, forresten? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du må ha et skjermkort som har "video in", som regel er dette en gul plug. (pluggen fra helvete som jeg kaller den.. pga det dårlige bilde).. anyway.. så må du ha software for å ta opp film med,, søk på google.. evt gå inn på download.com der finner du masse gratis programmer til dette formålet ! Tv spill til pc?.. nææ tror ikke det, om jeg ikke har missforstått sp ditt da? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Mener du da at jeg kobler den gule kompositten fra spillemaskinen og rett inn i "video in" på skjermkortet? (Det var det jeg mente med det siste spørsmålet (koble TV-spill til PC)) Eller mener du at jeg tar en kabel mellom TV-en og inn i "video in" på skjermkortet? Ang. software, funker f.eks. Windows Movie Maker? Eller må jeg ha noe lignende Fraps (Screen recorder softwares)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå