1915 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Satt opp samme oppsett som du har og kan kjøpe alt helt nytt for 8350kr. Du bør nok revurdere prisen du skal ha for den maskinen om du ikke har planer om å lure noen, står atter en gang på mitt om en verdi på 4-5000kr. 8346338[/snapback] jeg trenger 8000 kr siden jeg skal ha ny. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) vil du kjøpe den for 70000 da? hehe..kanskje jeg hadde strekt meg til 5500,- Jeg skal snart oppgradere min maskin og da hadde ikke ditt oppsett vært noe å samle på for en gamer som meg.. Til og med oppsettet mitt er bedre enn ditt jeg trenger 8000 kr siden jeg skal ha ny. LOL..selv om du trenger 20000 så vil det ikke si at du kan selge maskinen din for det....Du må nok bite i det sure eplet selv om du ikke vil og komme med en realistisk pris.....den du kommer med går bare ikke.. Jeg for min del diskuterer ikke kjøp eller noe sånt.. Vi diskuterer prisen..gjør vi ikke ? hehe Endret 9. april 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Folkens, husk at forumet ikke er noen markedsplass. Ta bud og slikt på PM eller mail - ikke her. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor vil du kjøpe den for 70000 da? hehe..kanskje jeg hadde strekt meg til 5500,- Jeg skal snart oppgradere min maskin og da hadde ikke ditt oppsett vært noe å samle på for en gamer som meg.. Til og med oppsettet mitt er bedre enn ditt 8346373[/snapback] da får du den ikke. hehe får se om noen er villig å betale 7 for den da. så får jeg tjene 1000-2000 kr på et vis så jeg får rå til ny pc da ny pc'n min skal se slik ut: jeg har dvd brenner(IDE) og 1 sata disk som jeg skal sette i. Shuttle: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=333776&view=detailed Cpu: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322632&cks=ACC RAM: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312372 Grafikkkort: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326957 og det koster 7396,- kr. + at jeg ikke vet hvor mye portoen vil blir ;/ sååeh regner med ca 8000 kr for det. og jeg trenger minst å få solgt pc'n min for 7000 kr da så jeg får rå til ny. må nokk tjene 1000 kr på et vis da:S + at jeg har enn gjeld på 5000 kr :S Endret 9. april 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) 4-5k. 1: Den er shitstøgg spør du meg 2: Det er dell, oser ikke kvalitet 3: Kvaliteten har gått 4: Pentium D er gammelt(ja, vet at jeg har det ) 5: Kun 350w PSU 6: Kjøper gir feilaktig og lite informasjon om komponenter EDIT: grunnen til at jeg skal selge pc'n er for at jeg trenger ikke så bra pc. skal ha meg shuttle. pga mye LAN osv. =) Enda mer feilinfo. Den pc'en du har linket til er MYE bedre. Endret 9. april 2007 av todda7 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 4-5k.1: Den er shitstøgg spør du meg 2: Det er dell, oser ikke kvalitet 3: Kvaliteten har gått 4: Pentium D er gammelt(ja, vet at jeg har det ) 5: Kun 350w PSU 6: Kjøper gir feilaktig og lite informasjon om komponenter EDIT: grunnen til at jeg skal selge pc'n er for at jeg trenger ikke så bra pc. skal ha meg shuttle. pga mye LAN osv. =) Enda mer feilinfo. Den pc'en du har linket til er MYE bedre. 8346410[/snapback] den shuttle pc'n? mye bedre? ok Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg solgte en komplett pc igjen bruktmarkedet en gang..Og aldri mer Så mye stress det er..Heldigvis så fikk kjøperen hele maskinen uten at noe ble ødelagt på veien gjennom transporten men jeg var drit nervøs for at noe ville bli ødelagt i løpet av transporten..Etter at jeg har hørt så mange historier om sånt... Så jeg var heldig..men jeg tviler sterkt på at jeg vil gjøre noe sånt igjen.... Det er rett og slett altfor mye stress med å selge en komplett maskin... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tja, en del bedre ihvertfall. 1:MYE raskere CPU 2:Skikkelig ram, ikke noe samsung-made-in-teh-bakrom-ram 3:Mye bedre og overklokksvennlig hovedkort 4:Kraftigere PSU 5:En del bedre skjermkort Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg solgte en komplett pc igjen bruktmarkedet en gang..Og aldri merSå mye stress det er..Heldigvis så fikk kjøperen hele maskinen uten at noe ble ødelagt på veien gjennom transporten men jeg var drit nervøs for at noe ville bli ødelagt i løpet av transporten..Etter at jeg har hørt så mange historier om sånt... Så jeg var heldig..men jeg tviler sterkt på at jeg vil gjøre noe sånt igjen.... Det er rett og slett altfor mye stress med å selge en komplett maskin... 8346442[/snapback] skal ikke selge min maskin på hw.no da Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Så du skal selge den "face-to-face" hvis du skjønner? hehe.. Altså lokalt?? At folk prøver å få noen ekstra kroner ut av et salg har ikke jeg noe selv imot men det får vel være grenser....hehe Endret 9. april 2007 av Scortech Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Så du skal selge den "face-to-face" hvis du skjønner? hehe..Altså lokalt?? 8346457[/snapback] ja. det som er prob her er at jeg bor på lande.. ;/ utaforr bodø. har spurt alle jeg vet som kunne trengt pc'n. men ingen trenger ;/ og da er det vanskelig. har spamma ut på mirc om det. ingen som er interesert ;/ Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 skal ikke selge min maskin på hw.no da Dette gjelder nok uansett om du skal sende den hel og sende i posten (det er ytterst tvilsomt du får solgt maskinen uansett på hardware til den prisen, folk er litt mer obs på priser osv her enn på f.eks qxl...) Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 vil du kjøpe den for 70000 da? hehe..kanskje jeg hadde strekt meg til 5500,- Jeg skal snart oppgradere min maskin og da hadde ikke ditt oppsett vært noe å samle på for en gamer som meg.. Til og med oppsettet mitt er bedre enn ditt jeg trenger 8000 kr siden jeg skal ha ny. LOL..selv om du trenger 20000 så vil det ikke si at du kan selge maskinen din for det....Du må nok bite i det sure eplet selv om du ikke vil og komme med en realistisk pris.....den du kommer med går bare ikke.. Jeg for min del diskuterer ikke kjøp eller noe sånt.. Vi diskuterer prisen..gjør vi ikke ? hehe 8346373[/snapback] du har en 0 for mye på 20. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 skal ikke selge min maskin på hw.no da Dette gjelder nok uansett om du skal sende den hel og sende i posten (det er ytterst tvilsomt du får solgt maskinen uansett på hardware til den prisen, folk er litt mer obs på priser osv her enn på f.eks qxl...) 8346468[/snapback] ja. kan jo legge den ut der. registrerte meg der idag. men må ha en kode elr noe slikt for å kunne lage anonnse der... og det tar 3-4 dager :S Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 off topic: vet ikke om folk har forstått det enda, men de dual-corenen fra intel før CORE 2 DUO het CORE DUO http://www.intel.com/products/processor/coreduo/ Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du mener liksom at noen skal betale like mye for en 9 mnd gammel maskin, som det du gav for den for 9 mnd siden? 8345484[/snapback] det er EKSTAR TING I DEN 3 gb ram ikke standard som sto i. raptor disk150 gb. og en 400 gb disk. var ikke standard. intel Pentium D core duo uv vifte uv lysrør. les ALT som jeg har skrevet. vedder ingen har lest det. hva ville dere gitt for den? hvis noen hadde betalt meg 9-10 hadde jeg blitt glad. men ingen betaler det alle sier 4-5. men den er ikke verdt så lite. en ny på komplett er ca 9.+ porto...(alt etter hvor i norge man bor) 8345665[/snapback] Du ser at du skyter deg selv i foten her? Du sier at du vil ha 9-10 for den, og samtidig sier du at ny er 9 + porto? Ingen vil kjøpe 1 år gammel hardware til omtrent samme pris som å kjøpe helt nytt. I tillegg så har du klart å herpe det integrerte nettverkskortet (der sank den enda litt i verdi). Dette tyder jo også på at maskina ikke er behandlet så bra. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 off topic: vet ikke om folk har forstått det enda, men de dual-corenen fra intel før CORE 2 DUO het CORE DUOhttp://www.intel.com/products/processor/coreduo/ 8346529[/snapback] Vi har allerede vist til forskjellen mellom dualcore og core duo, Pentium D er også en dualcore CPU som var på markedet før Core2Duo. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) off topic: vet ikke om folk har forstått det enda, men de dual-corenen fra intel før CORE 2 DUO het CORE DUOhttp://www.intel.com/products/processor/coreduo/ 8346529[/snapback] CORE DUO = dual core pentium M = laptop cpu PENTIUM D = dual core pentium 4 = desktop cpu Dvs. Du skrev feil Edit: Det er snakk om desktop cpu her i tilfelle noen misforstår Endret 9. april 2007 av camxer Lenke til kommentar
andylove Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kanskje den dummeste hjelp til kjøp og salg tråden jeg har vært borti. Trådstarter: Sjekk dine fakta før du klasker ut info om en maskin. Og bare sånn at du vet det, mIRC er ingen pålitelig salgsplass. Hvis du skal sende en data i posten, så pakk den inn i org embalasje. Og et tips: Det er ikke så rart at ingen vil kjøpe maskinen din, være seg det seigeste av disker og UV lys, fordi du forlanger for mye for den. At en kar bød deg 13K på mIRC, vil ikke si at det er hva du kan få i realiteten. Legg den ut på qxl og la det stå til. Sett minstepris til hva du mener du kan få, så ser du hva slags reelle bud du får. Evnt hva du får tilsendt av tilbud i eposten din. Men heller tvilsomt at du klarer å dra i land 7K på den der. Raptor er ikke så heftig kontra pris. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) kan jeg nesten, liksogådt skite i å selge pc'n siden jeg ikke får mere enn 5500 for den. hvis noen kjøper pc'n for 5500. så trenger jeg jo fortsatt 4k til da for å kunne kjøpe den shuttle pc'n jeg vil ha ;/ Endret 10. april 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg