Gå til innhold

[løst]Hvor mye får jeg for denne!? skal selge!

Anbefalte innlegg

1 gb ram?

det er 3 gb i den omg. lest hele posten? tviler...

2 stk 512 brikker og 2 stk 1 gb brikker

512 brikkene er samsung

og 1 gb brikkene er kingston

8337784[/snapback]

Hvis du legger sammen rammen i linje 3 med rammen på siste linje skulle det bli ca 3GB.

Men for all del, dette er bare et priseksempel.

Quote forminsket av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du legger sammen rammen i linje 3 med rammen på siste linje skulle det bli ca 3GB.

Men for all del, dette er bare et priseksempel.

8337829[/snapback]

okei. men det er jo en som har bydd 13k for den da. jeg sa at han skal få den for de hvis han vil ha den :)

men men bare lurte hva dere sier.

er litt lite med 4-5k synes jeg ;/

siden jeg skal kjøpe shuttle til 10k :p

Quote forminsket av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
du kødde? en som har bydd deg 13K for den derre? tror det ikkje før eg får se det :p har linken til annonsen eller? .. detta må eg bare se.. komme t å le til neste jul...

8337988[/snapback]

har ikke lagdt ut på nett.

skrev bare pc selges til 15k på irc.

så sa han att han hadde bare 13. så sa jeg han kunne få den for 13 da. ^^

Lenke til kommentar
Om du har samvittighet til å selge den for 13k, får du gjøre det. Men det er blodpris!

8338347[/snapback]

jeg har egnetlig ikke det. jeg kan spørre han hva han vil by da :cry:

men han er afk så det blir i morgen.

men noen som kunne hjelpe med den shutteln? :)

Lenke til kommentar

Dell Dimension 9150

3 gb ddr2 ram.

3.2 GHz cpu. intel core duo

1 stk raptor disk 150 gb 10000 rpm

1 stk 400 gb HDD 7200 rpm SATA 2

PSU 350 watt

dvd rom.

Nvidia Geforce 7900 gs

19 tommer flatskjerm 8 ms.

uv vifte og uv lys.

nettverkskortet på HK er ødelagt (uhell med med at jeg snubblet i kabeln) men du får med et gigbit kort som står i PCI + et trådløst kort PCI. da er det en ledig PCI port.

+ du får 2 stk 512 MB brikker ram som sto i pc'n før. jeg kjøpte 2 stk 1 gb brikker å satte. så de 2 512 brikkene er helt i orden du får dem med og.

5 usb porter bak og 2 i front. lydkort forran og bak.

grunnen til at jeg skal selge pc'n er for at jeg trenger ikke så bra pc. skal ha meg shuttle. pga mye LAN osv. =)

11000,-

Lenke til kommentar
Du mener liksom at noen skal betale like mye for en 9 mnd gammel maskin, som det du gav for den for 9 mnd siden?

8345484[/snapback]

det er EKSTAR TING I DEN 3 gb ram ikke standard som sto i. raptor disk150 gb. og en 400 gb disk. var ikke standard.

intel Pentium D core duo

uv vifte uv lysrør.

les ALT som jeg har skrevet. vedder ingen har lest det.

hva ville dere gitt for den? hvis noen hadde betalt meg 9-10 hadde jeg blitt glad.

men ingen betaler det alle sier 4-5. men den er ikke verdt så lite. en ny på komplett er ca 9.+ porto...(alt etter hvor i norge man bor)

hvis noen er intresert i pc'n. pm ;>

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Litt off topic men, værså snill å hold deg saklig. "OMG! FFS" osv. fører bare til dårligere rykte og folk som ikke tar deg seriøst.

Så til topic, For det første: Finn riktige specs og ikke oppgi ting som ikke er sant *kremt*"3.20ghz core 2 duo" *Kremt*.

Hvis du skal ha sjangs til å selge denne pcn så må du ta det litt mer seriøst. Det at du har satt inn vifter,lys,ram og diverse andre ting er fint og flott det men der gikk garantien på den pcn. Burde kanskje oppgi det før du selger den?

Vil nok si 3-5000,- for den der, er mye man får for 5000 i dag som er tilnermet like bra eller bedre.

Core 2 duo > Pentium D

-Bountyhunter :ph34r:

Lenke til kommentar
Litt off topic men, værså snill å hold deg saklig. "OMG! FFS" osv. fører bare til dårligere rykte og folk som ikke tar deg seriøst.

Så til topic, For det første: Finn riktige specs og ikke oppgi ting som ikke er sant *kremt*"3.20ghz core 2 duo" *Kremt*.

Hvis du skal ha sjangs til å selge denne pcn så må du ta det litt mer seriøst. Det at du har satt inn vifter,lys,ram og diverse andre ting er fint og flott det men der gikk garantien på den pcn. Burde kanskje oppgi det før du selger den?

Vil nok si 3-5000,- for den der, er mye man får for 5000 i dag som er tilnermet like bra eller bedre.

Core 2 duo > Pentium D

-Bountyhunter :ph34r:

8346035[/snapback]

okok

har aldrig sakt noe om core 2 duo

INTEL PENTIUM D CORE DUO

IKKE 2 =)

Lenke til kommentar
INTEL PENTIUM D CORE DUO

8346133[/snapback]

Core duo er en annen CPU fra Intel..

Du har en Pentium D som er dualcore.. ;)

Om maskinen koster ca 9K nå (og man regner ikke frakt som en faktor innen bruktsalg) så står jeg på mitt, 4-5000kr er den verdt.

Du må tenke på at Pentium D er "død" nå som Core2Duo har vært på markedet en stund og dette tas med i beregning av bruktpris..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...