Gå til innhold

[løst]Hvor mye får jeg for denne!? skal selge!

Anbefalte innlegg

Dell Dimension 9150

3 gb ddr2 ram.

3.2 GHz cpu. intel core duo

1 stk 250 gb HDD 7200 rpm SATA 2

PSU 350 watt

dvd rom.

Nvidia Geforce 7900 gs

19 tommer flatskjerm 8 ms.

uv vifte og uv lys.

nettverkskortet på HK er ødelagt (uhell med med at jeg snubblet i kabeln) men du får med et gigbit kort som står i PCI + et trådløst kort PCI. da er det en ledig PCI port.

+ du får 2 stk 512 MB brikker ram som sto i pc'n før. jeg kjøpte 2 stk 1 gb brikker å satte. så de 2 512 brikkene er helt i orden du får dem med og.

5 usb porter bak og 2 i front. lydkort forran og bak.

den er 9 månder gammel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Då det ikkje fins nokon Core 2 Duo på 3,2 GHz reknar eg med at du meinte E6400, som går på ca. 2,2 GHz.

Eg meinar at maskina er verd 4000-5000 kr.

8337031[/snapback]

ikke mere er du stein? :hrm:

kosta 11k ny. kjøpte mye ekstra deler til 11k

Lenke til kommentar

Jeg kan nesten garantere at det ikke er en core2duo siden den er 9 mnd gammel, i tillegg hvis det er en stasjonær maskin tror jeg ikke dell har laget noen stasjonære med core duo siden dette er en mobil cpu.

Det er nok en Pentium 4 i den tenker jeg. Men så vidt jeg vet har ikke pentium fire støtte for noen speedstep funksjonalitet. det er noe som ikke helt stemmer.

Lenke til kommentar

Eg meinar at maskina er verd 4000-5000 kr.

8337031[/snapback]

ikke mere er du stein? :hrm:

kosta 11k ny. kjøpte mye ekstra deler til 11k

8337136[/snapback]

Jeg synes den prisen var fornuftig. I dag er det C2D som gjelder, og du vil slite med å finne noen med peiling som vil betale særlig mer enn det. Men som det alltid blir foreslått i slike tråder, prøv å selg den på qxl eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Dell Dimension 9150

3 gb ddr2 ram.

3.2 GHz cpu. intel core duo

1 stk 250 gb HDD 7200 rpm SATA 2

PSU 350 watt

dvd rom.

Nvidia Geforce 7900 gs

19 tommer flatskjerm 8 ms.

uv vifte og uv lys.

nettverkskortet på HK er ødelagt (uhell med med at jeg snubblet i kabeln) men du får med et gigbit kort som står i PCI + et trådløst kort PCI. da er det en ledig PCI port.

+ du får 2 stk 512 MB brikker ram som sto i pc'n før. jeg kjøpte 2 stk 1 gb brikker å satte. så de 2 512 brikkene er helt i orden du får dem med og.

5 usb porter bak og 2 i front. lydkort forran og bak.

den er 9 månder gammel.

8336815[/snapback]

Dersom en tar utgangspunkt i hva et noenlunde tilsvarende oppsett ville koste dag:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-95203-1176069810_thumb.jpg

Og deler denne summen på to (min generelle regel er at forbruker elektronikk taper seg 50% ved innkjøp), skulle en havne sånn ca. på det bruktprisen bør være.

Endret av nogen
Lenke til kommentar
Dersom en tar utgangspunkt i hva et noenlunde tilsvarende oppsett ville koste dag:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-95203-1176069810_thumb.jpg

Og deler denne summen på to (min generelle regel er at forbruker elektronikk taper seg 50% ved innkjøp), skulle en havne sånn ca. på det bruktprisen bør være.

8337604[/snapback]

1 gb ram?

det er 3 gb i den omg. lest hele posten? tviler...

2 stk 512 brikker og 2 stk 1 gb brikker

512 brikkene er samsung

og 1 gb brikkene er kingston

Quote forminsket av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...