larsi111 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hei.. jeg har en hp-data som jeg vil formatere. men lurer på en ting med dette. jeg vil formatere harddisk C:, men jeg fikk ikke med noen windows cd, windows ligger på D:. blir det feil i windows`en hvis jeg formaterer C:? takk for all hjelp som er nyttig Lenke til kommentar
snarius Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Veit du om Windows har nokon filer liggande på C:? Eller ligg absolutt alt av Windows på D:? Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 D:= Gjennoppretningspartisjon C: er det ei mappe det står Windows på. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ok. No skjønar eg ikkje kva du vil fram til. Du seier at det ligg ei mappe med namn Windows på C:, men lurer på om det blir feil i Windows om du formaterar den (og dermed sletter mappa). Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Ok. No skjønar eg ikkje kva du vil fram til. Du seier at det ligg ei mappe med namn Windows på C:, men lurer på om det blir feil i Windows om du formaterar den (og dermed sletter mappa). 8337079[/snapback] det er det jeg mener Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Formaterer du C med windowskatalogene mister du både operativsystemet (som ligger i Win dowskatalogen) og installerte programmer (som også ligger på C). Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Formaterer du C med windowskatalogene mister du både operativsystemet (som ligger i Win dowskatalogen) og installerte programmer (som også ligger på C). 8339953[/snapback] hvordan skal jeg få tilbake windows`n da, når jeg ikke har cd`n`?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det kan hende det ligger en ghost av CD-en på en av harddiskene. Det kan være bare en mappe som heter I386 eller noe helt annet. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er ikke I386 mappen bare deler av Windows cd'en? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 hmmmm, mulig det, men det er ihvertfall det den mappen heter på laptopen min... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis den ligger skjult i windows mappen, så mener jeg bare det er en del av windows cd'en. Den er vell på 300 og noen mb så det kan jo ikke være hele cd'en Den kan man btw bare slette... Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Det kan hende det ligger en ghost av CD-en på en av harddiskene.Det kan være bare en mappe som heter I386 eller noe helt annet. 8342181[/snapback] jeg fant en mappe som het I386. men har laga gjennoprettnings cd en gang før er dette til å bruke ved formatering? takk for all hjelpa som har hjulpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå