Gå til innhold

Må ha ny spill-PC. Er denne grei?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et par ting som er litt kjipt med den maskina der.

1: de har valgt å putte inn 1 stk 750gb disk, noe som koster mye. du kan få 2 stk 400gb disker til ca 200kr under prisen av en 750gb disk. (tatt utgangs punkt i seagate disker på komplett, og komplett er ikke billigst på disker)

2: for den prisen så synes jeg at du skal få et 8800gtx kort.

andre ulemper med ferdig maskiner er at dersom noe ryker så er det vanligvis ikke garanti på enkeltdelen men på hele maskina. ergo kan du ikke åpne og tukle som du selv vil. det er ikke noe problem om du bygger selv.

samt atnår du bygger selv så får du det akkurat som du selv vil ha det. fordeler med dette er inviduell garanti på hvert produkt, lettere oppgraderingsmuligheter og mindre bortkasta penger (man får ofte noe man ikke trenger når man kjøper ferdig maskiner)

dette har mindre å si for tante olga på toten som bare betaler regninger og legger kabal, men det er ganske avgjørende for en gamer.

edit: så at mens jeg skreiv dette så kom det noen poster i tråden. siden du vil ha ferdig pc så foreslår jeg at du får hjelp til å sette opp en maskin etter ditt behov hos enten netshop eller komplett og så lar du de bygge for deg.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...