Reacher Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Trenger ny PC til spilling etc. Er ikke spesielt kravstor, men vil ha en maskin som kan vare en stund. Sikler nå på denne fra MPX.no: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=77643# 15000,- er også max av det jeg vil bruke. Tips etc. er svært velkomne. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Eg syns den maskina såg litt dyr ut, iallfall om det er utan skjerm. Kva spel har du tenkt å spele? Har du bygd maskin før, eller vil du helst ha den ferdigbygd? EDIT: Les dette Endret 8. april 2007 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
Reacher Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Vil ha muligheten til å spille alle spill, men er ikke veldig opptatt av de høyeste grafikkinnstillingene etc. Må ha ferdigbygd. Har ikke tålmodighet til å bygge selv. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Velg heller en maskin som er bygget på standard komponenter, slik som maskinene til komplett eller datakjeden. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) et par ting som er litt kjipt med den maskina der. 1: de har valgt å putte inn 1 stk 750gb disk, noe som koster mye. du kan få 2 stk 400gb disker til ca 200kr under prisen av en 750gb disk. (tatt utgangs punkt i seagate disker på komplett, og komplett er ikke billigst på disker) 2: for den prisen så synes jeg at du skal få et 8800gtx kort. andre ulemper med ferdig maskiner er at dersom noe ryker så er det vanligvis ikke garanti på enkeltdelen men på hele maskina. ergo kan du ikke åpne og tukle som du selv vil. det er ikke noe problem om du bygger selv. samt atnår du bygger selv så får du det akkurat som du selv vil ha det. fordeler med dette er inviduell garanti på hvert produkt, lettere oppgraderingsmuligheter og mindre bortkasta penger (man får ofte noe man ikke trenger når man kjøper ferdig maskiner) dette har mindre å si for tante olga på toten som bare betaler regninger og legger kabal, men det er ganske avgjørende for en gamer. edit: så at mens jeg skreiv dette så kom det noen poster i tråden. siden du vil ha ferdig pc så foreslår jeg at du får hjelp til å sette opp en maskin etter ditt behov hos enten netshop eller komplett og så lar du de bygge for deg. Endret 8. april 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå