pessimisten Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hei! Problem: Fikk nye høytalere i dag -> kobla de til forsterker som er kobla til pc... skulle ikke ha noe med det å gjøre, men nevner det nå alikevel... Jeg sitter litt på pc'en og så fryser den... jeg gir den litt tid før jeg kveler den. Når jeg starter pc'en igjen booter windows, men når loginscreen normalt skal komme er det bare konstant svart, ingen BSOD eller reboot. Jeg har prøvd følgende: Starte i sikkerhetsmodus, da får jeg BSOD error 0x00000124 som sier det er noe feil med HW. Jeg har starta med "sist fungerende instillinger" som tar meg inn i windows etterfulgt av at det fryser. Jeg har testa å reparere boot sectoren med windows disken, noe som ikke ga resultat. Jeg har testa å bytte GFX, det hjalp heller ikke. HW: ASUS p5n-SLI SE(tror jeg) amd sokket 939 x2 4600+ 2.4 ghz 7800gt club3d og 2gb ram pc 3200 Endret 8. april 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
okasin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hadde samme problem en gang... sleit i ukesvis, før en kompis fortalte meg at det var ram brikkene.. så jeg gjorde som han sa, tok dem ut og blåste rent nede i slottene der de hadde stått.. og satt dem inn igjen.. så virket dritten.. Mulig dette ikke funker for deg, men... du beskriver iallefall samme problem jeg hadde en gang.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Prøver det Hvis ikke så skal jeg reinstallere Vista i morgen... da får jeg nye deler posten kommer tirsdag? sant? EDIT: DET VIRKA! Okasin: Endret 9. april 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå