Tee-Zee Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nå har jeg fått de offisielle papirene fra Univeristy of Wolverhampton. Øverst på det ene arket står det "Unconditional offer". Studiet jeg har kommet inn på er en bachelor i journalistikk og editorial design. Jeg har ikke takket ja enda, rett og slett fordi jeg vil se hva jeg kommer til å bruke nærmere 400.000 på før jeg reiser over i tre år. Derfor skal jeg dra ned dit og titte neste uke, og hvis det ser greit ut så flytter jeg i september. Jeg er veldig glad for å ha fått muligheten, nå må jeg bare ta meg selv i nakkenskinnet og gripe den! Det er noe jeg må bli flinkere til merker jeg.. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Gratulerer så mye! Håper det er som forventet og at du får 3 flotte år! Journalistikk høres interessant ut! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Høres spennende ut. Gratulerer. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Graturlerer! Høres intersant ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå