Gå til innhold

fotoalbum på web?

Anbefalte innlegg

Fant ikke noe om dette...

Jeg vil legge ut bilder på nett. Gjerne gratis, men betaler gjerne for et godt alternativ.

Har noen kriterier:

- Ønsker å kunne legge ut bildene i stort format (gjerne orginalformat).

- Vil at kjente skal kunne gå inn å se bildene mine samtidig som det er en sikker lagringsplass for bilder.

- Enkelt å bruke med gode menyer, både for meg og besøkende.

Synes www.flickr.com virker ok og vurderer å betale for å være probruker. Den største ulempen jeg finner med flickr er at bildene man laster opp blir max 1024 x 766. Er det noen som kan komme med bedre alternativer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker godt Smugmug. Det koster $25 i året, men det syns jeg det er verdt, siden de har gode muligheter til å styre for hvem og hvordan bildene dine vises, og man får en grei url å forholde seg til.

anew.smugmug.com, for eksempel.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Støtter smugmug. Ubegrenset lagringsplass og 1 PB bandwith i måneden. God kundeservice og gode muligheter for å 'customize' sidene slik en vil.

Sparer $5 første året om en bruker en referalkode ved signup også - liker ikke å 'pushe' sånt siden det ofte gir dårlige assosiasjoner til spamming og sånt, men har du ingen andre, så kan du bruke min, som er kZQOXjCLBjRlA (da 'tjener' jeg $10 som kan brukes når jeg skal betale for neste år, men jeg har allerede sikret meg for noen år fremover, så bruk gjerne noen andres om du kjenner noen som allerede har smugmug).

Lenke til kommentar
Synes www.flickr.com virker ok og vurderer å betale for å være probruker. Den største ulempen jeg finner med flickr er at bildene man laster opp blir max 1024 x 766. Er det noen som kan komme med bedre alternativer?

8336304[/snapback]

Du kan legge ut bildene i full størrelse på flickr, men mulig du må være pro-bruker for å kunne gjøre det.

Lenke til kommentar

Husk å lese alt med liten skrift. For eksempel Google har denne artige saken:

"by submitting, posting or displaying Content which is intended to be available to the general public, you grant Google a worldwide, non-exclusive, royalty-free license to reproduce, adapt, distribute and publish such Content for the purpose of displaying, distributing and promoting Google services."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...