PMnormal Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kjekt å være tilbake også, selv om det ikke er med like stor intensitet som før. Det er en del omstillinger for meg og min familie for tiden, så jeg har ikke like god tid som før. Kommer likevel til å holde kontakten varm nok til å være oppdatert på analog-kamera i alle fall Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Og til de som sannsynligvis venter i spenning (?!) her er noen resultater fra Kodak BW400-filmen. Scannet fra papir, og autolevels. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det så jo riktig så flott ut! Tørrfisken kunne nok trengt en liten kontrastøkning, men ellers fin. Mvh Amund Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Ja, ble jo ikke så halvgale resultat. Og desom ble "galne" er hverken filmen eller kameraet sin skyld Det blir noe helt annet i det bildene kommer inn på PCen, de er noe blasse og kontrastløse på papiret... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Slettes ikke verst, dette. Gøy med s/h-film. Stilige bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå