J@cob Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 *Versjon av EvenTs forslag, Limp Bizkit: Stå rundt et bord med en kjeks og onaner slik at sæden lander på kjeksen, sistemann som kommer i mål skal spise kjeksen. 8338781[/snapback] Fordel å være homo i denne 8499641[/snapback] Man trenger da ikke være homofil for å smake på naturens edle safter ? 8516763[/snapback] Andre sin safter, Hurt. Andre sine 'edle safter', servert på en kjeks. Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvem klarer å holde hånda i kokende vann lengst? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) *Versjon av EvenTs forslag, Limp Bizkit: Stå rundt et bord med en kjeks og onaner slik at sæden lander på kjeksen, sistemann som kommer i mål skal spise kjeksen. 8338781[/snapback] Fordel å være homo i denne 8499641[/snapback] Man trenger da ikke være homofil for å smake på naturens edle safter ? 8516763[/snapback] Andre sin safter, Hurt. Andre sine 'edle safter', servert på en kjeks. 8517287[/snapback] Ja, nettopp ? Ser ikke problemet med det, jeg og kompiser og faren til en kompis, svampen , har et godt vennskap Er en grunn til at vi kaller faren til kameraten min "svampen" da. 100spenn i potten til den som klarer å komme først.. Endret 2. mai 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 hva synes sønnen til svampen om dette? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Har et genialt veddemål jeg har tjent 100 spenn på fram til nå.. Du trenger en pakke bamsemums og en selvsikker venn: "Jeg vedder 100 kr på at du ikke klarer å spise 12 bamsemums på 1 min." Da vil standard reaksjon være: "Hah, det er jo kjempelett!" Det er faktisk nesten umulig, den uofisielle verdensrekorden er på 12 stk eller noe.. La vennen din prøve, og se at han gir opp etter 2.. kanskje 3 stk.. det er seriøst umulig. =) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 hva synes sønnen til svampen om dette? 8521011[/snapback] Han er med i gjengen, kanskje litt rart å forstå det for dere, men vi er en gjeng med mye kjærliget samlet =) 8522840[/snapback] Skal prøves Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hva synes sønnen til svampen om dette? 8521011[/snapback] Han er med i gjengen, kanskje litt rart å forstå det for dere, men vi er en gjeng med mye kjærliget samlet 8523787[/snapback] Litt rart å forstå ja... Kanskje jeg tolka det du skrev feil, men kan ikke helt la være å tenke i incest-baner hvis far og sønn smaker på hverandres safter... Kanskje litt dumt å spore denne tråden så veldig vekk fra veddemålene :/ Lenke til kommentar
SiljeEskedal Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hva med at dere finner hvert deres instrument eller "talent", stiller dere langs gata , gjerne iført et "lekkert" antrekk, med en hatt eller noe annet kreativt foran dere og "shower" i vei for så-så lang tid... Den som tjente mest har da vunnet :.. Eller : Finne et helt merkelig tema å lage en "underskrifts kampanje for den.... Eks. La bananene få first-classinntil Norge...De har samme rettigheter som norsk kvalitets frukt,og er like mye verd som alt annet i moder jord....Ok da, DEN var teit, men var det jeg kompå i farta Uansett hva det måtte være, den som klarer å få flest underskrifter, har da vunnet... Stille seg midt i enskolegård/arbeidsplass å synge, eller spille noe, den som står lengst før denblir bedt om å dra, har vunnet.. Den somklarer å bære på et syltetøy glass eller NOE lengst... Eller bære på en vakker ananas lengst en festkveld... Dere skjønner hvemsom har vunnet... Dette var bare NOE jeg kunne komme på i farta, håper det var til inspirasjon for dere..: Leter selv etter en side der det er litt tips om utfordringer & veddemål... Men det er jaggu ikke lett å finne... DERFOR holder jeg nå på å lage min egen liste til inspirasjon, rett å slett....Om det er av interesse, skal jeg heller ta å sende linken når den tid kommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå