Xanitra Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 feil i kalender og klokkeslett i windows xp. Hjelp. hvordan retter jeg på dette? Jeg brydde meg ikke stort om det før, men mange program for eksempel som mitt epost program som sorterer epost etter dato, sorterer nå mine eposter etter 2001.. trenger hjelp til å få rettet på dette. Prøver å rette det fra klokkeslettet.. men det endrer seg tilbake til 2002 etter restart. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har du krysset av på det? Se bilde... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 den var avkrysset ja.. prøver å fjerne dette krysset å så restarte maskinen. Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg hadde noe av det samme problemet som deg for en stund siden. En klokke som aldri viste riktig tid. Jeg løste det hele ved å innstallere Karen's Time Sync Programmet overstyrer den innebygde klokken i Windows , og klokken min er nå helt supernøyaktig. Klokken min har nå et avvik på maks 1-2 sekunder hele tiden. Da må du også konfigurere programmet riktig. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 oki, tusen takk... ser ut som det hjalp en god del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå