Baron_blod Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Hei Jeg lurte på om det er noen her som vet nøyaktig hvor mye strøm hver enkelt HW device bruker. Det jeg har er Asus HK med 2stk usb + firewire og P4 2Ghz willa cpu. Dvd rom, cd-rom, 1stk hd, 1stk 60mm cpu kjøler, 1stk 80mm kabinett kjøler, Geforce 3 ti 200, SB live 1024, 10/100mbit nettverks kort. Så det jeg ønsker er å vite hvilken psu som evt. burde være minimum og evt. hvilken som er anbefalt. Men det hadde også hvert kjekt om noen kunne informere om hvilket strømforbruk denne HW har. Håper på snarlige svar :wink: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Enkelt spørsmål, men ikke så lett å svare på. Bare se på denne tråden (hvis du orker). Noe enklere å lese denne som flere her har anbefalt. Lenke til kommentar
Baron_blod Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Tusen takk. Den psu introduksjon var akkurat det jeg trengte. Og ut ifra den finner jeg ut at min pc er blitt levert med vel 100w for lite på psu.(altså en 200w) Det problemet jeg har er at 12v i realiteten måles til 7,8v hvilket gjør at mitt system kræsjer sporadisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå