SirKenneth89 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) EDIT: Har kontaktet kunderservice pr. e-mail, hvor lang tid tror dere det vil ta før jeg får svar? Nå vil ikke 360en lese noe av det jeg putter i den!! I dag da jeg spilte Gears of War, kom det helt plutselig opp en melding der det stod at DVDen må renses, og da jeg trykket på ok, ble spillet avsluttet. Prøvde nå å spille Crackdown, men nå vil ikke spillet en gang starte opp. Prøvde også med DVDen Saw 3 (helt ripefri og nesten ubrukt), men ville fremdeles ikke lese noe. 360'en må jo være ødelagt nå? Noen som vet hvem jeg skal ringe til for å få noen som kan fikse den? Og er det fortsatt garanti på 360en? Har hatt den siden release! Endret 10. april 2007 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ta 360en med til butikken der du kjøpte den Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ta 360en med til butikken der du kjøpte den 8335831[/snapback] nei! for all del ikke ta den med ned i butikken. Hvis det skjer noe galt med din x360 så ta kontakt med microsoft på gratis support tlf. Hvis det trengs så kommer de og henter din 360 og reparerer den eller gir deg ny. hvis du går ned i butikken med den så må butikken gjøre disse tingene for deg, noe som kommer til å ta minst dobbel så lang tid, samtidig som det er mye vanskeligere for butikken å være i samtale med MS istedenfor deg. Xbox 360 sin support og garanti er lagt opp på den måten at kunden selv skal kontakte MS hvis noe skjer. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Har hørt at kundeservice kommer til å si at jeg må sende inn harddisken, men det kommer jeg aldri til å gjøre (vil da f... ikke miste alle savene mine)... Dersom jeg må sende inn min 360, er det ikke da lurt å kjøpe en ny på elkjøp og spille på den imens min 360 blir reparert? Åsså bare levere den jeg kjøpte på elkjøp innen 30 dager? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dersom jeg må sende inn min 360, er det ikke da lurt å kjøpe en ny på elkjøp og spille på den imens min 360 blir reparert? Åsså bare levere den jeg kjøpte på elkjøp innen 30 dager? 8336104[/snapback] Ja...det kan jo ikke være så dumt, etetrsom du har 30 dagers angrerett..hehe... Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Dersom jeg må sende inn min 360, er det ikke da lurt å kjøpe en ny på elkjøp og spille på den imens min 360 blir reparert? Åsså bare levere den jeg kjøpte på elkjøp innen 30 dager? 8336104[/snapback] Ja...det kan jo ikke være så dumt, etetrsom du har 30 dagers angrerett..hehe... 8336171[/snapback] Men de i butikken kan vel ikke "nekte" meg å få igjen penger eller noe? Husker at moren min leverte tilbake noen høytallere som ikke passet, og hun måtte virkelig krangle for å få tilbake pengene! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og personlig pleieprodukter (barbermaskiner m.m). Husk å ta med kvittering Link: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...ContentKey=5440 Her står det svart på hvitt! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og personlig pleieprodukter (barbermaskiner m.m). Husk å ta med kvittering Link: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...ContentKey=5440 Her står det svart på hvitt! 8336279[/snapback] De kan faen meg ikke si noe dersom jeg printer ut dette nei Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har hørt at kundeservice kommer til å si at jeg må sende inn harddisken, men det kommer jeg aldri til å gjøre (vil da f... ikke miste alle savene mine)... Dersom jeg må sende inn min 360, er det ikke da lurt å kjøpe en ny på elkjøp og spille på den imens min 360 blir reparert? Åsså bare levere den jeg kjøpte på elkjøp innen 30 dager? 8336104[/snapback] Mest sannsynlig er det DVD-spilleren det er noe galt med, så det virker ikke som om du trenger å levere inn harddisken. Ingen av de jeg snakket med på support har krevd at jeg skulle gjøre det ihvertfall. @mX: Du har ikke angrerett på ting du kjøper i butikken, i dette tilfellet er det en returrett som Elkjøp operer med Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Når jeg nå putter i ett spill i 360en kommer denne meldingen fram: "To play this disc, put it in an xbox 360 console" Herregud for en bugga drittkonsoll!! Skal ringe kundeservice i morgen og SKAL ha ny eller reparasjon!! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Har kontaktet kunderservice pr. e-mail, hvor lang tid tror dere det vil ta før jeg får svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå