haarod Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Last.fm scrobbler bare fra winamp, og pluginen er lagt inn for både WMP og MediaMonkey. Skjønner ikke hva som er galt. Noen som opplever det samme eller har opplevd? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Last.fm scrobbler bare fra winamp, og pluginen er lagt inn for både WMP og MediaMonkey. Skjønner ikke hva som er galt. Noen som opplever det samme eller har opplevd? 8335769[/snapback] Ja, og jeg bruker mest WMP pga MSN. Utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tja, kan være noe galt med plug-in-en? Jeg bruker foobar2000, og den scrobbler helt fint. Finnes forresten utallige plug-ins for å få MSN-greia til å funke med andre spillere enn WMP. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Bruker foobar2000 jeg også, og det har funket før, men nå fungerte det plutselig ikke. Irriterende. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du må aktivere plugin i WMP. Er det WMP 10 eller 11 du har? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) 11, skal teste. Hva med MediaMonkey? EDIT: Det funket Endret 8. april 2007 av HKoN- Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Fikk ordna det. Måtte bare sette Mediamonkey som Winamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå