willy_seff Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) er det noen som vet når WII oppgraderer den så det er med DVD ? altså når kan man kjøpe WII med innebygget DVD spiller lurer bare på når det er lurt og selge min gamle så jeg får kjøpt den nye innen samme titsrom Endret 10. april 2007 av willy_seff Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 kjøp en dvdspiller for 299 på elkjøp isteden Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 er det noen som vet når WII oppgraderer den så det er med DVD ? altså når kan man kjøpe WII med innebygget DVD spiller lurer bare på når det er lurt og selge min gamle så jeg får kjøpt den nye innen samme titsrom 8335459[/snapback] Tviler på at det kommer til å skje med det første... Har ikke hørt noe om at Nintendo planlegger noe slikt. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nå pleier vel ikke heller Nintendo å snakke så mye om fremtidige ting heller, men tviler på at det kommer med det første.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Sies det kommer i løpet av 2007 engang men vet ikke når. Kilde Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 kjøp en dvdspiller for 299 på elkjøp isteden 8335474[/snapback] det er DEFINNETIFT ikke det samme det er mye kuler og ha med DVD eller det er mere praktisk da og da har jeg bare 1 kontroll såm styrer det å. Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 DVD er jo på vei ut. Virker pussig om Nintendo skal ha dette i maskinen i fremtiden... Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Helt merkelig at Wii ikke hadde en DVD spiller integrert fra begynnelsen. Mulighetene i spill blir jo blir litt mindre når man har 700mb og gå på? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Spillene pr.idag er på DVD plater om det var det du lurte på Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hadde nok ikke klart å presse Twilight Princess inn på en CD-R tror jeg Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 TP ligger vel på maks kapasiteten til NGC platene som er vel på 1,8 Gb, (mener jeg det var). Helt merkelig at Wii ikke hadde en DVD spiller integrert fra begynnelsen. Mulighetene i spill blir jo blir litt mindre når man har 700mb og gå på? Er DVD medie Wii bruker, er bare det at spilleren har ikke muligheten til å lese filmer Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Dette blir en digresjon, men jeg kan ikke dy meg Hadde det ikke vært en idè med en obligatorisk skrivekontroll før en post legges ut? Blir veldig slitsomt i lengden å lese disse: "hei jeg lurte på åm noen vet va som er galt får jeg harr spillt på ps2 min å det er noe galt for den virker ikke lixom er det noen som kan jelpe meg for jeg trenger å spile nå har nemlig skaffa et nytt spill?" Det er greit å kunne forstå hverandre. Og til de som føler seg truffet, det går ann å lese posten sin for seg selv og eventuelt høre hva som er pløsete artikulasjon, før man legger den ut. Bruk av komma for å gjøre teksten mer lettlest er heller ikke å forakte Jeg forbeholder meg imidlertid retten til å trekke tilbake anklagen hvis den/de det gjelder er ung og ikke vet bedre :!: . Men når det er sagt har jeg sett fere personer her over 15-16 år som skriver slik. Mvh Onkel politi Endret 9. april 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Og for de som har skrivevansker og gramatisk sperre? Enkelte kan ikke noe for at de skriver feil, for dem høres de rett ut. Slutt å hakke ned folk grunnet måten de skriver på. Det er det som begynner å bli slitsomt her på forumet. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Wii har allerede DVDstøtte, det eneste som mangler er lisens til å spille DVDplater. Lisensen er en fast sum produsent må betale per DVDspiller, og ble kuttet fra Wii for å holde kostnadene nede. Sannsynligheten er stor for at DVDstøtte kommer til å komme med en egen kanal, eller annen softwareoppdatering, for en liten sum penger, akkurat som Xbox1 fikk DVDstøtte hvis man kjøpte fjernkontrollen til den. Synes det er rart at det har tatt såpass lang tid uten noen nyheter om DVDstøtte, og forventer at det kommer til å komme før året er omme. Ellers får man vel bare vente på at det kommer en modchip som gjør det mulig(Om det ikke har kommet allerede?). Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Ahaa. Syns selv det var rart de hadde klart og presse Zelda inn på en så liten plate! :!: Da henger vi med vettu Men er litt merkelig fordeom at Wii ikke har dvd spiller... Kan kostnadene for lisens være så høye da? Endret 9. april 2007 av Skinnhesten Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ahaa. Syns selv det var rart de hadde klart og presse Zelda inn på en så liten plate! :!: Da henger vi med vettu Men er litt merkelig fordeom at Wii ikke har dvd spiller... Kan kostnadene for lisens være så høye da? 8345111[/snapback] Zelda er presset inn på en Gamecube mini-DVD først, og de er rundt 1.5 gigabytes(Altså under halvparten av en DVD). Ingenting ekstra er lagt til for Wii-versjonen, utenom kontrollene som ikke tar noe ekstra plass, så det er godt jobbet at de har greid presse alt inn. Når det gjelder hvor mye DVDlisens koster, så er det sikkert ikke så mye, men når Nintendo prøver å lage en så billig som mulig maskin, og likevel tjene på den, så er det klart at de må kutte alle steder de kan. Og siden folk flest har en DVDspiller allerede, så er det jo rimelig logisk at de kuttet den lille ekstrasummen. Det som er litt rart er at de ikke har gjort det mulig å åpne for DVDstøtte med hjelp av betalt nedlasting ennå. Det burde ha vært en mulighet fra første stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå