fjellklatrer2k Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hei jeg satt inne på kjøle-kottet og nappet løken som vanelig en dag, men plutselig kommer fetteren min inn og ser meg. hva skal jeg gjøre no? tror dere han blei tent? (gutt 14) og han er gutt 15 Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg vet man skal prøv å svar seriøst og saklig, men når en bruker med 2 innlegg poster en slik tråd begynner jeg å lure. No offence. Men jeg tror ikke han ble tent hvis han ikke er homofil. Lenke til kommentar
fjellklatrer2k Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Jeg vet man skal prøv å svar seriøst og saklig, men når en bruker med 2 innlegg poster en slik tråd begynner jeg å lure. No offence. Men jeg tror ikke han ble tent hvis han ikke er homofil. 8335471[/snapback] oki takk for svar Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg håper han ikke ble tent av å ferske (gutte)søskenbarnet sitt i å wanke. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) kan du ikke skrive om det her? Endret 8. april 2007 av Dataprob Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Minner om reglene for posting her. Svar seriøst eller la være å svare. En post er slettet. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå