Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hva i all verden får deg til å tro at de kommer til å gjøre det i nær fremtid? Det har vært slik i årevis. Vær tålmodig. Jeg har levert varene før. Jeg skal gjøre det igjen. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Vær tålmodig. Jeg har levert varene før. Jeg skal gjøre det igjen. Forstår du i det hele tatt hva jeg spør om? Jeg sikter ikke til de überhemmelige telefonhackegreiene dine fra 1995. Endret 9. april 2009 av bolt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Ja. Gratis trafikk. Endret 9. april 2009 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Ja. Gratis trafikk. Jeg forstår ikke helt om du er ute etter å terge meg eller om du rett og slett må ha ting inn med teskje... Jeg velger å anta det sistnevnte og siterer derfor mitt eget spørsmål: Bred gjennomgang og svar på alle spørsmålene kommer når alle de tre store har tettet smutthullet. Promise! Hva i all verden får deg til å tro at de kommer til å gjøre det i nær fremtid? Det har vært slik i årevis. Kort forklart kunne jeg ikke gi mer blaffen i dine metoder for å oppnå "gratis trafikk". Jeg lurer på hvilke kilder du har som sier at det snart kommer til å være umulig å bruke denne metoden, særlig fordi den første posten her er fra 2007 og hullet eksisterte lenge før det. Endret 9. april 2009 av bolt Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er spent på kor lang tid mia_tuk brukar på å tette holet ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er spent på kor lang tid mia_tuk brukar på å tette holet ;-) Grunnen til at jeg ikke poster noe mer foreløpig er frykten for å drite meg skikkelig ut. Husk at jeg er en av de få her på forumet som opptrer med fullt navn. Kan nevne at jeg driver litt utsjekk bak kulissene for å finne ut om det er lurt å poste. Men uansett så har alt jeg har tenkt å si faktisk blitt diskutert i hue og ræva i andre tråder. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Er spent på kor lang tid mia_tuk brukar på å tette holet ;-) Vi venter alle i spenning Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Det tar tid å tette hull... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det tar tid å tette hull... Skal legge ut alt når siste operatør har tettet hullet. Har ikke lyst til å bli saksøkt heller... Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 For en håpløs diskusjon. Begge to. Hvis dere har så mye personlig mot hverandre, så ta det på PM, for å prøve å drite ut hverandre her er meningsløst. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Milt: Har du lest hele tråden? Vet ikke helt hva du mener jeg har gjort galt. Prøver bare å fortelle folk om hvordan jeg får gratis nett, jeg. Brukte det igjen i sommer... Om du vil prøve eller ikke er jo din sak, men det ser ut til å fungere for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå