Superdan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ja, PCen min slår seg av av seg selv, og det LED lyset som indikerer at datamaskinen er på, står bare å blinker. Dataen fungerer helt fint, men bare sann plutselig kan den finne på å skru seg av. Har dere noe formening om hva dette kan komme av? Og er det noe mer dere må vite, så si fra Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Blinkende power led indikerer oftest PSU overloadet. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hmm ... Har jo ikke koblet til noe nye vifter eller noe i det siste da, men kan prøve å koble ut litt og slikt Se hva som skjer får se om det står noe i brukermanualen til hovedkortet edit: Virker ikke som om det er PSU som er overloadet, når jeg kobler ut noen av viftene jeg har hatt koblet i i rundt 1 år. Så skrur den seg fortsatt av. Men jeg glømte å logge av pcen min en stund i går når jeg var på TG, det var etterpå dette her skjedde, noen som kanskje kunne ha gjort noe snusk med den? Endret 8. april 2007 av Superdan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå