dabear Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hiesann. Er dette mulig? Jeg ser på "shutdown" kommandoen, men finner ikke dette, kun -l som logger brukeren fullstendig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva ønsker du å gjøre? Runas fungerer jo fint. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 startmeny -> logg av -> bytt bruker eller windows-tasten+L. Jeg lurte på hvordan jeg kan gjøre dette fra ledtekst. Jeg skal ikke kjøre et program som en annen bruker altså (slik som runas gjør). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Win+L låser bare maskinen - men kanskje om den ikke er i domene at den bytter bruker? Dette tror jeg ikke er en støttet funksjon av Microsoft (finner ikke dette dokumentert annet enn at runas anbefales). Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få kjørt Win+L fra cmd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå