Gå til innhold

Den store Fotballdrakt-tråden


ForzaRoma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig atletico drakt med trykk? Eventuelt en Everton drakt om det er noen billige sider der..?

 

Everton drakt er vanskelig og finne i Norge,ettersom det er relativt liten interesse for laget,sammenlignet med di 4 store.Anbefaler deg Kitbag.com eller Subsidesports.com.

Atletico-drakt diskusjon er en side tilbake :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig atletico drakt med trykk? Eventuelt en Everton drakt om det er noen billige sider der..?

 

Everton drakt er vanskelig og finne i Norge,ettersom det er relativt liten interesse for laget,sammenlignet med di 4 store.Anbefaler deg Kitbag.com eller Subsidesports.com.

Atletico-drakt diskusjon er en side tilbake :)

 

Om det ikke er den splitter nye Everton drakten eller Atletico drakten man er ute etter, men kanskje heller lyst på en klassiker. Da kan jeg anbefale http://www.classicfootballshirts.co.uk/

 

Her er det mye "snacks"..

 

Sjekk også ut min draktsamling:(samler kun på drakter som er brutk av spillere i kamp)

 

http://www.flickr.com/photos/matchworns

Lenke til kommentar

Sjekk også ut min draktsamling:(samler kun på drakter som er brutk av spillere i kamp)

 

http://www.flickr.com/photos/matchworns

 

Hellige Maradona for en LEKKER samling drakter du har.

Kjente det rykket i steinposen.

Litt kjedelige lag, men absolutt en mengde unikum der!

Har kun en brukt drakt og det er en Roma-bortedrakt av Totti. Hvor kjøper du forresten disse draktene, eller er du bestiss med Kim Holmen?

Lenke til kommentar

Kjedelige lag kan vel diskuteres.. :)

 

Men for å si det sånn, jeg hadde ikke hatt på langt når like mange drakter om jeg bare skulle spart på Man Utd, Chelsea og Arsenal.. Det er for kostbart..

 

Det har tatt noen å komme dit jeg er nå med samlingen (og ikke så gæærnt mange kroner fattigere heller)

 

En del av draktene har jeg fått av spillere selv, rett å slett ved å være en "stalker".

+ at jeg kjenner en som jobber på Ullevål, som har sneket seg til et par drakter til meg.. :)

 

En brukt Roma drakt som virkelig er brukt av Totti er ganske verdifull..

Det gjelder bare å ha riktige bevis for at den er ekte også.. Det beste beviset man kan ha på dette er brev skrevet av spilleren selv der det står forklart om drakten og når den er brukt..

 

Men uansett kan man lett få tak i "matchworn" drakter, det er bare dyrt.. (hvertfal om de ha "COA" som følger med)

Lenke til kommentar

Ja, vet det er skamdyrt og få tak i matchworn drakter. Har selv en del drakter (les et par sider bak), og et par brukte ville gjort samlingen komplett.

 

Stalker sier du. Jeg tyder det på min måte å sier du er venn med Kim Holmen jeg ;) hehe.

 

At drakten er brukt av Totti er det ingen tvil om, jeg skal ha noen bevis og sertifikat liggende, eneste er at jeg har brukt drakten selv mange ganger. Så verdien er ikke allverden lenger, men det kommer vel an på hvem som ser (hvem vil vel ikke ha en drakt utsvettet av meg??).

 

Btw, selger du drakter eller er du like stor samler som meg?

Lenke til kommentar

Kim Holmen er en fin fyr han.. Synd han aldri ble bedre enn han var i 2008, men skal vær stor nok til å kunne ønske han all lykke i KIL.. :)

 

En personlig utsvettet drakt er jo selvfølgelig uverdelig.. hehe

 

Jeg er primert bare en samler, så draktene er jo ikke egentlig til salgs..

Men alt i verden har jo sin pris.. :)

 

Jeg har en drakt samling til jeg må få fram i lyset også.

Noe kamp brukt, men ikke alt.. (selvfølgelig bare ekte drakter, kunne ikke falt meg inn å hatt fake drakter hjemme..)

 

Kommer en liste snart...

 

Corey. Glemte å si det, men det ser ut som du har en holden samling selv.. :)

Mye kult der..!

Lenke til kommentar

Prøvde å regne sammen noe av det jeg har liggende som ikke er lagt ut på nett..

Det er som følger:

 

- Luton Town fra 1999 - Hjemmedrakt

- West Ham fra 1999 – Hjemmdrakt med #29 Berkovic

- Man Utd fra 1990 – Hjemmedrakt

- Man Utd fra 1994 – Svart bortedrakt

- Man Utd fra 2001 – Hvit/gull bortedrakt

- Man Utd fra 2002 – Hjemmedrakt

- Man Utd fra 1999 – Grønn keeperdrakt med #17 van der Gouw

- Chelsea fra 2001 – Hjemmedrakt

- Liverpool fra 1997 – Hjemmedrakt

- Wimbledon fra 1996 - Hjemmedrakt

- Sheffield Wednesday fra 1997 - Hjemmedrakt

- Queens Park Rangers fra 1995 - Bortedrakt

- Newcastle fra 1999 - Hjemmedrakt

- Crystal Palace fra 1995 - Hjemmedrakt

- Blackburn Rovers fra 1999 - Bortedrakt

 

- Tyskand fra VM 2006 - Hjemmedrakt med #20 Podolski

- Sverige fra VM 1990 - Hjemmedrakt

- Trinidad & Tobago fra 2004 - Hjemmedrakt

- Brasil fra VM 1998 - Hjemmedrakt med #9 Ronaldo

- Sør Afrika fra 1998 - Hjemmedrakt

- Sveits fra 1996 - Hjemmedrakt

 

- Stabæk fra 1995 - Hjemmedrakt

- Bodø Glimt fra 1999 - Hjemmedrakt med #12 (Arild Berg)

 

- Mönchengladbach fra 1996 - Hjemmedrakt

- Bayern München fra 1991 - Hjemmedrakt

 

- CD Tenerife fra 1999 - Hjemmedrakt med # 29 Jokanovic

- Real Madrid fra 1996 - Hjemmedrakt

 

- Aberdeen fra 2002 - Hjemmedrakt

- Hibernians fra 2000 - Hjemmedrakt

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Finner ikke sider som selger Atlético Madrid drakt m/trykk, bortsett fra den offisielle hjemmesiden til klubben, men det blir altfor dyrt å bestille derfra for meg. Men ser at fotballverden.no har drakten inne, men uten trykk.

 

Så da kommer mitt spørsmål. Er det noen som vet om noen sider der man kan få kjøpt på trykk til drakten? Helst norsk side liksom...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vet ikke om noen norsk side, men her har du to sider som jeg selv har bestilt fra.

 

Er danske, men tar ikke lang tid før drakten kommer. Tollen koster rundt 200 tror jeg det var, men jeg slapp unna det ene gangen.

 

http://www.mmsport.dk/item.php?group_id=123&id=20839

 

Her er den på tilbud

 

http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1962/id/49382/Atletico_Madrid_Hjemmebanetroeje_0910.html

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som har tips til noen sider man kan bestille VM-drakter fra, som man kan betale på postoppkrav? Er under 18 år og har ikke kredittkort..

 

Helst sider som thefootballshirt.com, der dem er fake, men man ikke ser forskjell. Der koster draktene ca. 100,- kr. Har nemlig ikke råd til å betale 1000,- kr for en fotballdrakt.

 

Takk på forhånd =)

Endret av Kranjcar
Lenke til kommentar

Noen som har tips til noen sider man kan bestille VM-drakter fra, som man kan betale på postoppkrav? Er under 18 år og har ikke kredittkort..

 

Helst sider som thefootballshirt.com, der dem er fake, men man ikke ser forskjell. Der koster draktene ca. 100,- kr. Har nemlig ikke råd til å betale 1000,- kr for en fotballdrakt.

 

Takk på forhånd =)

 

Eneste jeg kommer på i farten er fotballshop.no. Det kan lønne seg å ringe dem for å få sendt drakter på postoppkrav. Draktene vil nok komme på ca. 600-1000 kr ettersom hva du vil ha av trykk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var 2 nye drakter bestilt, årets Man Utd bortedrakt (den sorte) med Fletcher og gull-patcher på ermene (kan være lenge til neste gang) og den autentiske Frankrike drakten som skal brukes i sommerens VM med Ribery bakpå... Synes det er merkelig at alle di store drakt-nettstedene ennå tilbyr Benzema til årets VM :hmm:

 

Next in line, når jeg får lønn er Kamerun med Etoo og kanskje Nederland med Sneijder eller Portugal med Ronaldo. Har valgt å legge fra meg tanken på en Spania drakt da jeg allerede har 2 nylige eksemplarer av denne :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...