Gå til innhold

Den store Fotballdrakt-tråden

ForzaRoma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gode valg, men hvis du først skal ha drakter til årets VM burde du ha med Nederland sin. Kommer til å gjøre det knall.

Ja Nederland er oppe til vurdering.Kjøper normalt 3 drakter til hvert mesterskap (EM og VM) men i år vurderer jeg og kjøpe en fjerde.Venter til jeg får se Nederland sin nye drakt før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar

skal bestille manu drakt på internett til en på 25, men er veldig usikker på størrelsen. Han er litt over 1.90 høy, men helt normalt slank, så står mellom L og XL pga høyden. Det er jo snakk om nike drakt, noen som vet om disse er små eller store i størrelsen? Ser at jeg kan velge alt fra S til XXXL.

Det skal være en overraskelse, derfor jeg ikke kan spørre han. Så fint hvis noen har en anelse :)

Lenke til kommentar

ja, eller ikke veldig tynn, heller helt normal..vanskelig å forklare, tipper han veier 80 kg omtrent.

Men takk, tror jeg satser på L da :) Var bare redd den ville bli for kort, men ettersom du er ganske høy og bruker M burde det vel gå fint..

Lenke til kommentar

Jeg er 187 høy og bruker XL. Har kraftig beinbygging da. Har prøvd L, var stor nok, men syntes den var litt trang rundt brystet og skuldrene så tok heller XL. Syntes den passer bra på lengden på armene osv, er kanskje pittelitt lang nedover kroppen, kunne kanskje vært litt kortere sånn sett.. Men siden han er litt over 1.90 så passer det vel :p

Lenke til kommentar
Stor forskjell på 1,90 og 1,83 m høy. Ville gått for xl, bare for sikkerhetsskyld. Er selv ca. 183 og bruker L i det aller meste

Jesus Christ,enten er du usannsynlig beef eller så liker du å svømme i draktene dine ;)

Jeg er 1,85 og bruker kun S i mine drakter.Jeg liker at draktene sitter litt tight.

Jeg hadde nok kjøpt M til kompisen din nana4.Men det er selvfølgelig your call.

@niko :Haha,Norge rundt faktisk.Syntes det var ekstremt bra gjort av produceren å finne fram den sangen in the first place!

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan drakter du kjøper, men de aller fleste draktene i M blir altfor trange/ettersittende eller for korte til meg. Det gjelder Adidas, Nike, Kappa og Lotto drakter.

Bla et par sider tilbake så vet du om alle draktene jeg kjøper :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg endelig Barcelona drakt med Messi. Pappa var i Spania nettopp og kjøpte en! :D

Forresten, ser dere snakker om draktstørrelser. Jeg er 170cm høy og bruker M. Er jo ikke noe behagelig med en tight drakt! :p

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Det har vel mye med kroppsbygningen og gjøre. Jeg er kanskje 183-185 og er rimelig tynn, dermed lang og hengslete. I en drakt i L hadde jeg begynt å svømme, men samtidig blir S akkurat for lite for meg, men det skyldes at jeg ikke liker å ha den like "tight" som Corey.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vil kjøpe meg Atlético Madrid-drakt med Kun Agüero trykk. Noen som har forslag til hvor jeg kan kjøpe den billig?

Har sett at Unisport.dk har den, men en kompis sa at det koster drit mye i frakt,toll og sånt

Uansett når du bestiller fra utlandet,så blir det jo "drit mye tall å frakt å sånt".

Jeg kan ikke gi deg noe mer enn et annet alternativ,og det er SubsideSports.

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...