Lawliet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Da fikk jeg Fernando Torres drakten. Spania Ser du bestilt fra eBay. Blir ikke det veldig mye i frakt da? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tror det ble 20 australske dollar. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg greide rett og slett ikke å dy meg. Selv om jeg er Manchester United fan la jeg inn et bud på Fernando Torres # 9 Spania 07/08 drakt på eBay. Kostet ca rundt 300. Way to go, boy! Jeg har 3 Liverpool-drakter og en Viking-drakt. Har Torres på den ene LFC-drakten og mitt etternavn på en av de andre, mens den andre er "tom". Vurderer å finne en plass hvor jeg kan få kun trykket, og ta enten Fowler eller Luis Garcia bakpå. Når jeg i november drar til England skal jeg kjøpe Liverpools bortedrakt i år, det er garantert. Trykk bakpå denne vil bli Gerrard 8. Kanskje noen andre Liverpool-drakter også hvis jeg finner. I tillegg vurderer jeg sterkt å plukke opp en av England røde bortedrakter (liker de røde bedre enn de hvite hjemmedraktene). Skal jeg ha trykk på tror jeg det må bli Gerrard 4. Og så må jeg skaffet meg en Spania-drakt i nær fremtid, blir kanskje kjøpt den også i England hvis jeg finner til en grei pris. Blir nok trykk med enten F. Torres, Luis Garcia eller Alonso i så fall. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Når jeg leste i denne tråden og samtidig mottok lønning for ikkje lenge sia tok eg og bestilte heimedrakta med Anderson 8 bakpå i natt fra Unisport Lenke til kommentar
olus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 2 top drakter viking e bare fordi eg elske viking , å syns draktå e vannvittigt fine Pompey draktå syns eg e rein å fin Lenke til kommentar
Bister Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Lenge siden det har vært noen aktivitet her, lurte på om noen visste om et sted der jeg kunne ha fått kjøpt en eldre United drakt med 16 Keane bakpå, helst norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 www.thefootballshirt.com Er dette en side å stole på? De er "fake", men det er umulig å se forskjell.. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Når det kommer til fineste drakt, så ligger hvertfall Blackburn godt ann Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg får en Alta drakt i posten snart Også blir jeg å skaffe meg en Anderson drakt snart Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Når det kommer til fineste drakt, så ligger hvertfall Blackburn godt ann Den nye tredjedrakta er finere Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvilke norske butikker er det dere anbefaler og bestille fra? Både nye og gamle drakter. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har omglag 13-14 ekte fotballdrakter, samlet da jeg var mindre Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det jeg har av Arsenalutstyr: Orginal: - Arsenal Bortedrakt 03-04 - Arsenal Hjemmedrakt 04-05 - Arsenal Treningsdrakt 06-07 - Arsenal Hjemmedrakt 06-08 - Arsenal Treningsdrakt 07-08 - Arsenal Overtrekksdress 08 - Arsenal Strømper 04-05 - Arsenal Shorts 04-05 Andre lag: Orginal: - Svergie Hjemmedrakt 06-08 Ja, det var vell alt, har en del fake drakter og lignende. Selv synes jeg Werder Bremen sin Hjemmedrakt er den fineste drakten, hvertfall som jeg har sedd:P http://soccerlens.com/shirts/wp-content/up...-home-07-08.jpg Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 For min del syns jeg Ac Milan sine drakter er veldig fine Bare oser klasse av de, spesielt 3. Drakta Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 DEN penste drakta i Tippeligaen i dag! Og ja, jeg er supporter av Stabæk! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Veit dåke kor det går an å få kjøpt ei gresk drakt med trykk bakpå? Har sett litt rundt omkring, men har ikkje funne nokon plass som selger med trykk. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Veit dåke kor det går an å få kjøpt ei gresk drakt med trykk bakpå? Har sett litt rundt omkring, men har ikkje funne nokon plass som selger med trykk. Unisport.dk, mmsport.dk Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Takk, då blir det vel snart heimedrakt med Basinas 6 bakpå då :!: Lenke til kommentar
Neville Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Synes Roma's hjemmedrakt er stilig Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg lurer også på dette med å kjøpe kun trykket bakpå (Navn og nummer). Har en 06 Spania drakt, og en 08/09 Atletico Madrid bortedrakt, UTEN navn og nummer bakpå. Skulle gjerne hatt Torres/Sergio Ramos trykk på Spania drakten, og Agüero trykk på Atletico drakten. Er det noen steder man kan få fikset dette? Med RIKTIG trykktype selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå