Corey Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Siste drakten min er en Fenerbache drakt. Fikk den av fatteren som hadde vært i Istanbul. Er ikke noen fan av Fenerbache, men drakten er klasse-kvalitet, dritherlig å gå med, med Europaliga-patcher. Dritfornøyd med den! Lenke til kommentar
Snakkest Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Hei, er på utkikk etter hjemmetrøyen til Bayern fra 2010 , noen tips til hvor jeg kan skaffe den? Sett litt på ebay men vanskelig å vite hva som er fakes og ikke. Og til en grei pris, hvis jeg må betale dyre summer så kan jeg heller kjøpe nåværende. Endret 1. oktober 2013 av Powness Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 http://www.classicfootballshirts.co.uk/ er helt genial til kjøp av eldre fotballdrakter, men de hadde kun den Bayern-drakten i XL. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Fikk drakt av Broderen da han var på ferie. Barcelona sin hjemmedrakt. Blir Arsenal sin bortedrakt om litt, usikker på hvem jeg skal ha på drakten dog.. Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Kom over en flott auksjon på både signerte fotballdrakter og usignerte. Her kan man finne Barcelona-drakter signert av Messi og en med Xavi. Norges landslagdrakt signert av spillerne, kampbrukt Europa League-drakt av Wolff Eikrem med mye mer. Vurderer å kjøpe Xavi-drakten. Hvor mye synes dere den er verdt? http://www.altaif.no/fotball/auksjon.jsp Endret 3. oktober 2013 av Umlaut Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ble litt keen på den Bayern drakten, men ettersom det ikke står størrelse på drakten kjøper jeg den heller i London før jul Lenke til kommentar
lynsjern Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ville bare vise dere samlingen min av kampbrukte drakter. Draktene er Norske klubbdrakter, Norske landslagsdrakter og Norske utenlandsproffer. Jeg har samlet i 11 år og har ca 300 drakter. www.flickr.com/matchworns Enjoy.. 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Ville bare vise dere samlingen min av kampbrukte drakter. Draktene er Norske klubbdrakter, Norske landslagsdrakter og Norske utenlandsproffer. Jeg har samlet i 11 år og har ca 300 drakter. www.flickr.com/matchworns Enjoy.. Hvilke venner har du i fotball-norge og hvordan kan jeg bli venner med dem? Trolig den mest imponerende samligen jeg noengang har sett, utenom min egen (ikke misforstå, din er overlegen). Edit: Haha! Fantastisk at du faktisk har fått tak i matchworn shortser! Er litt usikker på om jeg ville eid pungsvetten til Jostein Flo Endret 25. november 2013 av Corey Lenke til kommentar
lynsjern Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Mini sin pungsvette er vel ikke stort bedre....? Har kostet mange timer arbeid, penger og tålmodighet.... Endret 25. november 2013 av lynsjern Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Mini sin pungsvette er vel ikke stort bedre....? Har kostet mange timer arbeid, penger og tålmodighet.... Mini sin kunne jeg godt tenkt meg! Men det er jo en ekstraordinær samling... Enkelte av draktene er ubegripelig at du har fått tak i! Du må jo ha en kontakt høyere innen fotballsystemet etc. Eventuelt vært veldig heldig med å sende ut brev til diverse spillere om å få drakter. Tell me your secret, mastah. Endret 25. november 2013 av Corey Lenke til kommentar
lynsjern Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Mini sin kunne jeg godt tenkt meg! Men det er jo en ekstraordinær samling... Enkelte av draktene er ubegripelig at du har fått tak i! Du må jo ha en kontakt høyere innen fotballsystemet etc. Eventuelt vært veldig heldig med å sende ut brev til diverse spillere om å få drakter. Tell me your secret, mastah. Mini sin lukter lite, men Leo sin måtte henge ute en stund... Etter noen år blir man kjent med litt folk.. Oppmenn, klubbkokker, materialforvaltere, stadionvakter.. Bare å mase nok, så gir folk seg.. Drakter har også blitt kjøpt... Og noen har kostet 5000+ Men det er gøy! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Kjøpte meg nylig Bayern München sin hjemme drakt med lange ermer. Herregud som Adidas slår på stortromma for Bayern og Tyskland om dagen. Helt konge-kvalitet! Gleder meg til å begynne å spille fotball til våren med denne drakten på! Lenke til kommentar
TeslaCoil Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Siste drakta mi er ei AC Milan-hjemmedrakt.Fikk den av onkelen min som var på tur i Milano.Følger ikke veldig med på Serie A, men har veldig sansen for Milan, og drakta er av veldig god kvalitet! Synes personlig at denne drakta er den fineste av samtlige i Europa i 2013/14-sesongen Den sitter som et skudd og har Champions League patcher Kan anbefales til alle fotballelskere! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Nå nærmer det seg fotball-vm og jeg regner med flere har siktet seg ut en eller to drakter til årets sluttspill. Så hvis noen lurer, her er min dom over mine 2 kjøp: Først og fremst, VM-verten Brasil. Bestemte meg relativt tidlig for å anskaffe denne, da jeg har en forkjærlighet for mørke drakter. For sikkerhets skyld, her er alle Brasil sine drakter: Først og fremst materialet er elendig kvalitet. Det føles ikke ut som drakten puster, og den føles relativt tung. Den har elendig passform, føles mer ut som en bestemor-bluse enn en drakt, og jeg trenger vel ikke fortelle at jeg angrer på dette kjøpet. Å betale full pris for en drakt som 99,9% sikkert ikke blir brukt i VM må kunne kalles et bomkjøp. Terningkast 2 Og på toppen av det hele så har Nike fått en forkjærlighet for overdimensjonerte brystlogoer: Som bringer oss til neste drakt, Nederland: Denne drakten føles mye bedre ut på, og er laget i samme materialet som første- og andre-drakten til Brasil. Passformen er bra og den nye KNVB logoen er elsk... Dog, litt overdimensjonert. Terningkast 5 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Bestilte meg akkurat denne godsaken: http://www.boutiquepsg.fr/en/category/football-kits/home-kit/product-sheet/psg-authentic-home-shirt-1415/23 Player issue PSG drakt, med ZLATAN bakpå. Dette blir min andre drakt med Zlatan, den første fra perioden hans i Juventus. Men nå har det seg slik at jeg hater Juventus, må ha hatt en solid hjerneblødning når jeg bestilte den drakten. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Denne drakten er så spesiell at den fortjener egen intro-musikk: https://www.youtube.com/watch?v=k3Fa4lOQfbA I give to you - Sjelden jeg blir så fornøyd med en drakt som med denne. Et bilde gir ikke drakten nok kredibilitet. Den har mange små fine detaljer som du ikke greier se med mindre du har den i hendene. Min favorittdrakt atm! 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Grattis! Lekker drakt det der ja Har ikke kjøpt noen drakter denne sesongen. Men om Ødegaard signerer for Real Madrid, så må jeg nesten kjøpe drakta. Litt morro med en B-lags drakt også Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Noen som har vært borti denne siden www.elmontyouthsoccer.com? Veldig overkommelige priser, men er kanskje for godt til å være sant? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Noen som har vært borti denne siden www.elmontyouthsoccer.com? Veldig overkommelige priser, men er kanskje for godt til å være sant? Tyrkisk basert, mao. bare fake! Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 http://www.fotballdrakterdrakter.com/uefa-euro-2016-fotballdrakter-tyskland-drakt-schweinsteiger-7-hjemme-kortermet Noen som har erfaringer med denne nettsiden, og er denne legit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå