Corey Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hei! Har en Real Madrid drakt uten trykk. Skal til Oslo, og lurer på om det er noe sted jeg kan skaffe det? Spørs jo hvor gammel drakten er. Men beste alternativet er nok fotballshop på Oslo City. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 hvor mye blir portoen ca på startsport4u? Avhenger av hvilken leveringsmetode du velger. All info står på den siden, for øvrig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 @Therifas: Evt. Torshov. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Noen som vet om en nettside der man kan designe sin egen keeperdrakt etter eget ønske? Lenke til kommentar
asxaas Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Tenkte bare å fortelle at jeg var innom fotballshop. Der var det 399 for trykk, og at de trykte på. Å betale mer enn for drakten var uaktuelt Fant et sted i Trondheim som tar 170 kr, så går nok for det Endret 21. september 2010 av Therifas Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noen som vet om en nettside der man kan designe sin egen keeperdrakt etter eget ønske? ikke designe egne, men på prodirect kan du i alle fall velge mellom en del, kan jo også gå for utespillerdrakt og så bruke dette som keeperdrakt. Eneste du ikke får da er beskyttelsen, men den er jo tross alt bare i veien uansett. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Tenkte bare å fortelle at jeg var innom fotballshop. Der var det 399 for trykk, og at de trykte på. Å betale mer enn for drakten var uaktuelt Fant et sted i Trondheim som tar 170 kr, så går nok for det Fotballshop krever blodpris for trykk. Jeg kjøpte trykk på Argentina-drakten der i fjor. Betalte 350 kr for trykk og nummer, da var kun mummerne originale mens bokstavene var ikke det. Kvaliteten på bokstavene og trykket var dessuten av dårlig kvalitet. Trykket skal holde mer enn et par vask i vaskemaskinen. til og med Sjappas trykk til 100 kr var av mye bedre kvalitet Lenke til kommentar
venus_ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg skal kjøpe drakten for et engelsk lag til kjæresten min i julegave. Er det kortermet som er vanligst å kjøpe? Ser ut som om det er enklest å få tak i. Lenke til kommentar
venus_ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 jess Så bra at en Arsenalsupporter svarer siden det er den drakten jeg skal kjøpe Skal man ha både PL- og CL-merke på samme drakt eller er ikke det vanlig? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 jess Så bra at en Arsenalsupporter svarer siden det er den drakten jeg skal kjøpe Skal man ha både PL- og CL-merke på samme drakt eller er ikke det vanlig? Da får en United-supporter guide deg videre.. Du vil bare se helteit ut hvis du har både PL og CL merker på 1 drakt. Tror heller ikke det er noen som fixer dette til deg, da PL patchen kun finnes i par. Men CL patchen er den desidert stiligste spør du meg. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg skal kjøpe drakten for et engelsk lag til kjæresten min i julegave. Er det kortermet som er vanligst å kjøpe? Ser ut som om det er enklest å få tak i. Det er vel like enkelt å få tak i langermet, men du må som oftest ut med litt mer penger. Det fine med langermet drakter er at du kan bruke de som gensere, hvis de sitter godt nok. Du skal kanskje ikke ha noen bakpå drakten? Hvis ikke trenger du ikke lese dette; Når jeg kjøper drakter så pleier jeg å se hvilken drakt spilleren selv foretrekker. Selv er jeg United-supporter, så hvis vi for eksemepl tar for oss Berbatov, så har jeg han bakpå en langermet drakt. Hvorfor? Fordi han nesten alltid spiller i langermet drakt. Så hvis du skal ha en Arsenal-drakt med Fabregas bak, så google etter noen bilder med spanjolen og sjekk hva han selv foretrekker. Så bra at en Arsenalsupporter svarer siden det er den drakten jeg skal kjøpe Skal man ha både PL- og CL-merke på samme drakt eller er ikke det vanlig? Det er ikke vanlig, nei. Men fint at du tenker på å gi kjæresten din en drakt med patcher (som det heter). Det har veldig mye å si, synes i hvert fall jeg. Du kan jo spørre kjæresten din om han har mest troen på at Arsenal vinner Champions League eller Premier League denne sesonge. Så kjøper du patcher med det han svarer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Fikk nettopp to nye drakter (NB: Ikke mine to som er avbildet): Betalte 20£ for den første og 30£ for nummer 2. Begge to er originale og i mint condition. 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kjøpt på Ebay, eller fra classicfootballshirts.co.uk? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Den ene ble kjøpt via Ebay, den andre via Finn.no (av alle ting). De to neste skjortene blir nok disse: Den første er kanskje litt i særeste laget, men den gule Amiga-skjorta er simpelthen nydelig! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 når brukte de disse draktene? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva betyr egentlig "mint condition"? 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 At den er så god som ny. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Utrolig kult LarsP å få så gamle drakter i mint condition! Visste ikke at Chelsea hadde blitt sponset av commodore og Amiga Har selv bestilt 5 drakter siste uka. Man Utd 07/08 hjemme med 7 Ronaldo (har denne drakten fra før, men den skal ikke brukes mer etter kampen i Mosvka). Man Utd 08/09 borte blå med 7 Ronaldo (har også denne fra før, men etter DET målet mot Arsenal i CL-semi, angret jeg litt på berba). Man Utd 07/08 sort (har OGSÅ denne fra før, men jeg har TEVEZ bakpå... Nuff said!!)Etter min mening en av di mest gjennomførte bortedraktene til United så lenge jeg kan huske! Real Madrid 10/11 hjemme med 7 Ronaldo - 17 mål på 15 kamper (?!?) Real Madrid 10/11 borte Champions League lilla med Özil. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ronaldofanboy? 17/18 mål i serien på 15 kamper ja. Alt ettersom man regner med Pepe sitt mål som Ronaldo sitt eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå