ForzaRoma Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Prøver å starte en ren fotball- og supporterdrakt tråd smidd over samme lest som fotballskotråden, med drakter i stedet. Pene, stygge drakter. Størrelser, reklame, trykk, merker, nummer, hvor man kjøper osv. Fint med utveksling av erfaringer og kunnskap. Jeg starter tråden av den grunn at jeg lurer på om noen har noen erfaringer med Kappa-drakter og da særlig størrelsene. Har lest flere steder at de er trange og små. Vurderer nå å kjøpe en Werder-drakt over nett, men er usikker på om jeg skal velde M eller L. Noen som har denne drakten el. eventuelt noe liknende (eks. samme modell)? 1 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Og jeg er ute etter gode norske nettsteder som selger drakter. Til nå har jeg brukt KopShop (G-sport) når jeg handler Liverpooldrakter og Unisport i danmark når jeg skal ha noe annet. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har også lyst på en Werder-drakt, synes det er en av de lekreste draktene i internasjonal fotball. Er ikke sikker på hvilke farge enda bare... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alle er så tøffe! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hadde gått for den i midten. Men hvordan kan en Bayern-fan kjøpe en Bremendrakt? Jeg hadde aldri kjøpt en Chelseadrakt, uansett hvor vakker den måtte ha vært.. Endret 8. april 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hehe, sant nok, men Bremen har en plass i hjertet mitt det og. Bayern kommer såklart først, men Bremen like bak. Schalke der i mot... Lenke til kommentar
pregra Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Fotballverdenens vakreste drakt! Så simpel, så elegant... Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Når jeg ser den Roma drakta får jeg lyst til å kaste noe i hue på Totti! Forøvrig synes jeg kappa draktene er usedvanlig gode å ha på seg, bare finn riktig størrelse (det vil si: ikke få de for trange). Lenke til kommentar
ForzaRoma Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Når jeg ser den Roma drakta får jeg lyst til å kaste noe i hue på Totti! Forøvrig synes jeg kappa draktene er usedvanlig gode å ha på seg, bare finn riktig størrelse (det vil si: ikke få de for trange). 8337808[/snapback] Ja, har du erfaring med draktene fra kappa siden du vet at de er gode å ha på? Er det stor forskjell mellom størrelsene, eks. M og L? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Når jeg ser den Roma drakta får jeg lyst til å kaste noe i hue på Totti! Forøvrig synes jeg kappa draktene er usedvanlig gode å ha på seg, bare finn riktig størrelse (det vil si: ikke få de for trange). 8337808[/snapback] Ja, har du erfaring med draktene fra kappa siden du vet at de er gode å ha på? Er det stor forskjell mellom størrelsene, eks. M og L? 8340166[/snapback] Nei, tror ikke det. Jeg selv har bare brukt large, men jeg skulle tro det hadde gått greit med medium også. Som du kanskje vet er mye "stretch" i kappa draktene, derfor tror jeg ikke det er stor forskjell. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Og jeg er ute etter gode norske nettsteder som selger drakter. Til nå har jeg brukt KopShop (G-sport) når jeg handler Liverpooldrakter og Unisport i danmark når jeg skal ha noe annet. 8335364[/snapback] Anbefaler deg ikke å handle på KopShop pga. prisen. Fotballverden.no og nevnte Unisport er gode forhandlere Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Fotballverdenens vakreste drakt! Så simpel, så elegant... 8337603[/snapback] Den er jo akkurat lik Lillestrøm sin! Eneste minus er at klubblogoen er midtstilt. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kjøpte denne drakten til en kompis sist jeg var på tur. Han ble skikkelig glad. Lenke til kommentar
ForzaRoma Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Har litt problemer med hvor jeg skal poste dette, men prøver her siden dette i alle fall har noe med klær å gjøre. Har sett mange spillere bruke dette, men jeg vet ikke hva det er. Tror det er et slags varme- eller støttesak for lårene. Slik man ofte ser mange spillere bruker under shortsen (se bildet). https://www.hamilton.edu/images/general/rogan2.jpg Noen som har en bra forklaring på hva det er? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har litt problemer med hvor jeg skal poste dette, men prøver her siden dette i alle fall har noe med klær å gjøre. Har sett mange spillere bruke dette, men jeg vet ikke hva det er. Tror det er et slags varme- eller støttesak for lårene. Slik man ofte ser mange spillere bruker under shortsen (se bildet). https://www.hamilton.edu/images/general/rogan2.jpg Noen som har en bra forklaring på hva det er? 8396530[/snapback] Det er såkalt football-tights. Mange spillere bruker det fordi de synes det er behagelig og gir bedre støtte for låra, som du sier. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har litt problemer med hvor jeg skal poste dette, men prøver her siden dette i alle fall har noe med klær å gjøre. Har sett mange spillere bruke dette, men jeg vet ikke hva det er. Tror det er et slags varme- eller støttesak for lårene. Slik man ofte ser mange spillere bruker under shortsen (se bildet). https://www.hamilton.edu/images/general/rogan2.jpg Noen som har en bra forklaring på hva det er? 8396530[/snapback] Det er såkalt football-tights. Mange spillere bruker det fordi de synes det er behagelig og gir bedre støtte for låra, som du sier. 8397549[/snapback] Fysja! For å bli kvitt problemet med holding, så blir hele drakten like tettsittende Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har litt problemer med hvor jeg skal poste dette, men prøver her siden dette i alle fall har noe med klær å gjøre. Har sett mange spillere bruke dette, men jeg vet ikke hva det er. Tror det er et slags varme- eller støttesak for lårene. Slik man ofte ser mange spillere bruker under shortsen (se bildet). https://www.hamilton.edu/images/general/rogan2.jpg Noen som har en bra forklaring på hva det er? 8396530[/snapback] Det er såkalt football-tights. Mange spillere bruker det fordi de synes det er behagelig og gir bedre støtte for låra, som du sier. 8397549[/snapback] Fysja! For å bli kvitt problemet med holding, så blir hele drakten like tettsittende 8397803[/snapback] Tror jeg hadde sluttet å se fotball om spillerne begynte å spille i kondomdrakter. Gått over til damefotball i stedet. Lenke til kommentar
ewZ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg kunne få kjøpt den nyeste FC Lyn drakten bortsett fra webshopen på www.lyn.no? Skulle hatt den i M, mens de bare har den i xl og xxl der. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er på letingen etter en Real Betis drakt selv, gidder ikke bestille fra unisport og er ikke interesert i å betale 700kr for den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Den er jo akkurat lik Lillestrøm sin! Eneste minus er at klubblogoen er midtstilt. 8383428[/snapback] Akkurat lik Lillestrøm sin? Lillestrøm sin er GUL og ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Er på letingen etter en Real Betis drakt selv, gidder ikke bestille fra unisport og er ikke interesert i å betale 700kr for den. 9613771[/snapback] Du har ikke noe annet valg. Ellers er det bare mmsport.dk Steder å kjøpe drakter eller supporterting: unisport.dk fotballshop fotballverden torshov mmsport.dk norskballsport Endret 1. oktober 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå