Espein Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Min msn klikka hver gang jeg logga inn før. Den frøs helt. Var sånn maaaange dager helt til jeg gikk over til web og windows msn og det funka men ikke 8.0, 7.5 osv osv..Så til slutt blei jeg så dritt lei de og laga meg en ny account og alt var som før =) Og i ettertid når jeg prøvde den gamle adr. fungerte alt fint Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Nei? Skal man det også nå... LoL? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Nå er det over liksom, og om noen måneder/uker tenker jeg det er på gang igjen Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Hei! Jeg er så drit lei av MSN *masse rot her som jeg ikke orket å lese* Hva ska jeg gjøre? Kim 8335136[/snapback] Hva med å bare kutte ut msn. Endret 11. april 2007 av Demille Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hva med å bare kutte ut msn. Threadens beste utsagn! MSN suger, rett og slett. Bruker det aldri nesten. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Her er vi saklige, ser jeg. Om trådstarter ønsker å belyse sitt msn-problem står han fritt til å lage en ny tråd i riktig kategori (programvare) med en bedre emnetittel og mer gjennomtenkt førsteinnlegg. Denne tråden stenges. Ps. Har hatt påloggingsproblemer med accounten min jeg også. Laget en ny, og nå fungerer den gamle helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg