Gå til innhold

er så forbanna på MSN!

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er så drit lei av MSN, fordi det ser ut som min email er bugga, noen ganger, noen ganger ofte, klikker accounten min, og jeg blir nødt til å vente 3-9 dager før jeg kan logge på, det står at jeg har prøvd å logge på for mange ganger, men jeg kom jo fra pappa uten og ha loggetpå på 3 dage,r så jeg sender dem en mail om hva som har skjedd, så kommer de med de forbanna automessagene sine, og kommer med piss som sier at jeg skal si alle kontaktene jeg har etc, jeg ble så pissed at jeg tok alle de andre info greiene utenom det... Senere på dagen etter 3 automessages, kom jeg endelig på... Men det varte ikke lenge, fordi da jeg skulle på digiLAB kom jeg FUCKINGS ikke inn igjen. Jeg spurte om det varn oe på brannmuren jeg måtte fikse (spurte Tech-support) Men nei... Så fkikk ikke sittet på MSN på hele digiLAB, nå i påskenferien kom jeg helleir kke inn, og jeg sitter her og irriterer meg over at jegi kke kommer inn... Jeg sendyte dem mail om at jeg hadde resetta passordet minimum 10 ganger (sendte etter DigiLAB ca 27 februar) og jeg fikk tilbake alle de FUCKINGS automessage om drit som jeg måtte skrive inn tidligere... Da tok jeg sjangsen og prøvde å ringe Microsoft( :p ), for å spørre om det viste noe, men nei, MSN hadde ikke telefon support... OMG JEG BLIR ÅS FORBANNA!

Hva ska jeg gjøre?

Kim

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Feilen ligger nok i systemet ditt kimmag =) så blir feil å skylde på msn.

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar

brukerfeil :p

Nei, det kan være pcn din som ikke er så glad i ting som msn. eller routern. er det sånn når du er på lan etc? om du er det xD

Edit: bah jeg leste ikke hele :p

funka ikke på digilab heller nei.

Meh I dunno.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
dakar kimmag kan ikke legge til random folk mer og begynne å synge til de, for så å slenge dritt neste dag. :(

8335702[/snapback]

Si meg, slengte jeg dritt om deg neste dag?

Uansett, så kan jegi kke logge på NOEN steder, verken Hotmail.com eller MSN på Mobilen :/

EDIT: QUOTE(L4r5 @ 08/04-2007 : 21:00)

QUOTE(kimmag @ 08/04-2007 : 19:50)

sendte etter DigiLAB ca 30 februar)

Hahahahahahahahahahahaha laugh.gif

Hehe... bra observert thumbup.gif

LOL kom på det nå, mente 29 *redigere*

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive