Fred-rik Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Etter jeg dunket litt på PC-en min her om dagen får jeg ikke PC-en til å gjenkjenne tastaturet ved oppstart. Har prøvd med både USB og PS2 keyboard. Jeg får feilmeldingen: Keyboard error: press F1 to continue Tror dere det har skjedd noe med hovedkortet? Det er vel kanskje 4-5 år gammelt nå. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Kanskje det er litt vakkel i PS/2-kontakten(e)? Skjedde med et AOpen-kort jeg hadde en gang. Måtte rikke litt i kabelen for å få kontakt. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Sorry for å bumpe en gammel tråd, men hvis du leser den feilmeldingen skjønner du hvor morsom den er Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Skjønte den ja Selve meldingen er morsom Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 haha feet feilmelding da Lenke til kommentar
capy Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 fikk denne meldingen en gang i gamle dager. leverte pcen inn og de kunne konstatere at hovedkortet måtte byttes. jaja, får bare gjøre det tenkte jeg. i ettertid viste det seg at keyboardkontakten hadde løsnet i loddingene og billigste løsning hadde vært å bytte til USB keyboard. Men PCverkstedet ville vel tjene litt ekstra penger. Nå er de konkurs for lenge siden:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå