sveinbein Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Noen som kan anbefale et godt skjermkort til stasjonær pc med 2 dvi utganger? Jeg har nå PowerColor Radeon X800GT 256MB og det klarer ikke å vise desktoppen klart på min prosjektot Hitachi TX300. Det er jo mulig signalet blir litt forvrengt pga. overgang fra DVI til VGA til prosjektoren? Er det gjerne bedre å ha et skjermkort med VGA utgang ettersom inngangen på prosjektoren har VGA? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tror nok kortet ditt har VGA (analog i DVI-pluggen). Hvilken projektor er det snakk om? Lenke til kommentar
sveinbein Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har en Hitachi PJ TX-300. Den fungerer umerket med film og spill fra pcen men på internett sider og desktoppen er det umulig å lese noe. Har prøvd med forskjellige oppløsninger men det funker heller ikke. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har du slått på cleartype? Lenke til kommentar
sveinbein Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Cleartype hvor gjør jeg det og hva er det? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Google + cleartype = Link Lenke til kommentar
sveinbein Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Flott tusen takk skal prøve dette så snart jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå