Max50 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hei alle med tusenvis av innlegg har jeg lett og lett gjennom alle forumene. Etter folk som har 400D og giddet og ta bilder med kameraet. Personlig hadde jeg satt pris på hvis noen her hadde vært så snille og tatt landskapsbilder med sin Canon 400D Kort sagt kan folk være så snille og poste bilder de har tatt med Canon 400D må være " vanlig linse som medfulgte eller " billig vidvinkel 28 mm Endret 8. april 2007 av Max50 Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du nekter å kjøpe 400D fordi ingen her har postet et landskapsbilde tatt med billigobjektiv? Javel... Lenke til kommentar
StigVidar Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei alle med tusenvis av innlegg har jeg lett og lett gjennom alle forumene. Etter folk som har 400D og giddet og ta bilder med kameraet. Personlig hadde jeg satt pris på hvis noen her hadde vært så snille og tatt landskapsbilder med sin Canon 400D Kort sagt kan folk være så snille og poste bilder de har tatt med Canon 400D må være " vanlig linse som medfulgte eller " billig vidvinkel 28 mm 8335096[/snapback] For å være helt ærlig så tror jeg slike bilder ikke har noen som helst informasjon å gi deg bortsett fra at kameraet er bra. Alle kameraer i samme prisklasse som EOS400D fra de andre produsentene tar bilder som det vil være bortimot umulig å skille fra EOS400D sine bilder. Det som skiller kameraene er på bruk og funksjonalitet, men egentlig er det småting der og. Det er stort sett blender, lukker og eksponeringskompensasjon det går i og det gjøres på stort sett samme måten. Har du muligheten så bør du heller prøve kameraer i en butikk og kjøpe det du får lyst på der og da uten å gruble så mye. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Fra "husets" galleri. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei alle med tusenvis av innlegg har jeg lett og lett gjennom alle forumene. Etter folk som har 400D og giddet og ta bilder med kameraet. Personlig hadde jeg satt pris på hvis noen her hadde vært så snille og tatt landskapsbilder med sin Canon 400D Kort sagt kan folk være så snille og poste bilder de har tatt med Canon 400D må være " vanlig linse som medfulgte eller " billig vidvinkel 28 mm 8335096[/snapback] Med den holdningen fortjener du ikke å få kjøpe noenting som helst!Sjekk linken under og slutt og klag på at forumfolket ikke gidder å legge ut noe du ikke har spurt etter http://www.pbase.com/cameras/canon/eos_digital_rebel_xti Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Max50: Er oftest best å være høflig mot folka du ønsker skal hjelpe deg - i alle fall hvis du ikke vil ha en advarsel eller flere. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Ta en titt på Flickr - der blir det lastet opp over 10.000 bilder i døgnet tatt med 400D. Edit: Tok bort linken. Gidder ikke å hjelpe utakknemlige folk. Endret 8. april 2007 av Nonsens Lenke til kommentar
Max50 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Noen av dere må virkelige SKJERPE SEG . Jeg lagde dette innlegget på en positiv måte. ragaymuffin or rævtius kan faen meg bare HOLDE KJEFT . Dere eier ikke dette forumet . " billig objektiv " det kalles standard objektiv . dumme faen Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Ydmykhet er tydeligvis ett rimelig ukjent begreg hos enkelte folk, og Max.. du er en av dem Bilder tatt av 400D finner du OVERALT ! sitat Max50 " vanlig linse som medfulgte eller " forøvrig så heter det billig objektiv :!: Endret 8. april 2007 av ThorEH Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Max50, tror du virkelig noen vil hjelpe deg når du tar den tonen? Lenke til kommentar
BlueJet Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Noen av dere må virkelige SKJERPE SEG . Jeg lagde dette innlegget på en positiv måte. ragaymuffin or rævtius kan faen meg bare HOLDE KJEFT . Dere eier ikke dette forumet . " billig objektiv " det kalles standard objektiv . dumme faen 8338492[/snapback] Heldig for deg at jeg ikke er moderator. Lenke til kommentar
Max50 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Og hva faen skal det bety ? Ingen som ser at hovedinnlegget mitt er skrevet med høflighet og på en humoristisk måte. Jeg kan ikke " kreve " bilder , men gjorde det i sportslig ånd. Derimot har enkelte idiotbrukere her inne ingen rett til å oppføre seg som om de er moderatorer og true med advarsler . Kort sagt jeg sier bare dra til et visst sted peppern gror til sånne brukere. Og nei det heter ikke " billig objektiv " Det heter standard fordi det er det som medfølger kameraet nettop som standard utgave. er ikke interessert i " nerde oppfatningen din av hva som er billig objektiv eller ikke . Selvfølgelig kjøper jeg bedre objektiver hvis jeg har grunn til det. Ikke fordi jeg vil være " kul " behov må nemlig analyseres . Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) ragaymuffin or rævtius kan faen meg bare HOLDE KJEFT . 8338624[/snapback] Vil bare gjøre Max50 oppmerksom på at Aetius er moderator. Så det er kanskje best å ikke helle mer bensin på bålet her. Endret 8. april 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Max50 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Han har dårlig språkforståelse . Jeg står fast på at det ikke er noe galt med hovedinnlegget mitt . Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er ikek så mye galt med hovedinnlegget, mere med tittelen.. Lenke til kommentar
Max50 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Og hvem er du Canons administrende direktør ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er ikek så mye galt med hovedinnlegget, mere med tittelen.. Og resten av kommentarene dine Max50 ... Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skal vi gå gjennom hvor mange ting som er feil her? 1. Du har en elendig trådtittel som ikke forklarer hva du er ute etter. 2. Du krever. 3. Du har ikke greid å tilegne deg lett tilgjengelig informasjon. Den er ikke lengre unna enn nærmeste søkemotor. 4. Du blir sint og bråker noe verre. 5. Du, en relativt ny bruker her på forumet som ikke har bidratt i større grad, angriper både godt etablerte brukere som sjelden har noe i mot å hjelpe, samt en moderator. Rull inn puppen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Aetius har moderatorrettigheter og vil helst ta vare på kvaliteter ang. posting i vårt forum. Uhøflige innlegg og flaming vil ikke bli tolerert, henviser til retningslinjene for forumet. Velger å stenge denne tråden inntil videre siden vedkommende mod. ikke er tilgjengelig i dette tidspunktet. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Advarsel er utlevert og trådstarter har, merkelig nok, fått svar på det han spurte om. Diskusjonen legges herved død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg