Boxster Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 En jeg kjenner letter etter noen PS2 Barnespill. Noen uten blodig vold/ altfor krevende tatiske utfordringer osv. Med andre ord det er ikke GTA3 o.l. han letter etter. Skal helst ha støtte for to spillere. Hva vil dere anbefale? [ Denne Melding var redigert av: Boxster på 2002-12-17 14:39 ] Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 har jo rayman M, da... det har riktignok våpen men er ganske latterlig fordet... tror det har 7årsgrense... kjæresten min og jeg gikk lei det etter to dager, men allikevel... kunne jo hende vedkommende hadde en unormal kjæreste, hva vet vel jeg? Lenke til kommentar
nio_13 Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 gran turismo 3 er et bra spill , hvis han ikke liker "story modusen" kan de jo spille 2 player på arkade mode ... Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Ratchet & Clank har fått meget gode kritikker rundt om kring vet jeg, men har ikke testet dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå