Gå til innhold

Kjøpe 400d fra Usa

Anbefalte innlegg

Får besøk av noen slektninger fra Usa om noen måneder. De er villig til å ta med et kamera til meg hvis jeg har lyst på et nytt ett. Og det har jeg jo :) Tenkte å handle dette: http://www.fotoconnection.com/vi-53081________.html . Noen som har noen kommentarer til dette valget. Er nybegynner på speilrefleks så vet ikke så mye om linser og slikt. De har flere sammensetninger men jeg syntes denne så grei ut. Har mest lyst på Canon men finees det bedre til rundt samme pris så... Skal bruke det mye ute i naturen.

Er det noen som vet om andre alternativer eller forslag så kom gjerne med dem. Jeg er IKKE interesert i en toll/garanti etc.. diskusjon.:) Det er prisen på nettsida jeg betaler.Resten er "ordnet".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilbud fra utlandet som er "for gode til å være sant", er stort sett nettopp dette. Kjøper du fra utlandet, bør du i det minste kjøpe fra en stor og trygg forhandler, da det er mye svindel i andre land. I Norge er vi stort sett forskånet for mye svindel, men i utlandet florerer det av slike butikker.

Butikkene som Amund_Blix anbefaler, er et bedre valg enn Fotoconnection.

Lenke til kommentar

Ok.. Takk for advarsel.. :) Har begynt å krible vel mye i pengboka så det ender vel opp med at jeg kjøper et kamera i Norge. Elkjøp har grei pris..Får satse på at kit linsa duger til mitt bruk..Så kan de ta med seg noen ekstra linser en annen gang hvis det lønner seg..

Lenke til kommentar

Sjekk B&H eller Adorama for priser og sammenlign litt, siden du får det "tollfritt" (egentlig momsfritt) og at det generelt er billigere i USA, kan det være at du sparer rundt 30% på å kjøpe derfra. Orginaloptikk er det som regel minimalt med feil på, så det burde ikke skremme deg, litt værre er det med tredjeparts optikk. Også kamerahus kan det være store beløp å spare. Om beløpet du sparer veier opp for ulempen ved norsk reklamasjonsrett og eventuelt frakt til USA hvis noe går istykker, kan bare du svare på. Personlig har jeg handlet det meste av kamerautstyr fra utlandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...