kranto Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Følger alle ledninger jeg trenger med når jeg kjøper komponentene til pc'n, eller må jeg kjøpe dem selv? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja det pleier å følge med, så sant du ikke kjøper demo eller bulk versjoner. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvilke ledninger tenker du på? Lenke til kommentar
kranto Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Hvilke ledninger tenker du på? 8335075[/snapback] Ledningene for å koble komponentene sammen... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvilke ledninger tenker du på? 8335075[/snapback] Ledningene for å koble komponentene sammen... 8335111[/snapback] se hva jeg skrev lengre opp da :!: Lenke til kommentar
kranto Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hvilke ledninger tenker du på? 8335075[/snapback] Ledningene for å koble komponentene sammen... 8335111[/snapback] se hva jeg skrev lengre opp da :!: 8335140[/snapback] Den er grei... Takk! (jeg måtte jo svare "eguliano") Endret 8. april 2007 av kranto Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Vanligvis følger nødvendige kabler med hovedkortet, kabinett og strømforsyning. Det som fulgte hovedkortene jeg har kjøpt i det siste var så vidt jeg husker et par SATA-kabler, IDE-kabler og diskett-kabel. I tillegg var det vel også med kabler for tilkobling av brakett med ekstra USB-porter og seriellport. Kabler for strømbryter, reset-knapp og HDD/Power-LEDs følger med (sitter fast i) kabinettet. Strømkabler følger med strømforsyningen (som du enten har kjøpt løst eller evt. medfølgende i kabinett), enten fastmontert eller som løse kabler med hurtigkobling. Det følger vanligvis ikke med kabler med harddisker og CD/DVD-spillere da disse oftest selges som bulk, dvs. at forhandleren mottar produktene i store kvanta (hele esker/paller) uten "original emballasje". Disse leveres typisk uten kabler, bruksanvisninger og annet stash, i motsetning til retail-produkter hvor varene er pakket i fancy emballasje, og hvor det gjerne følger med bruksanvisning, evt. kabler, driver CDer og annet stash. Hvis du begrenser deg til en til to HDDer og ett eller to optiske drev trenger du normalt ikke kjøpe ekstra kabler, med mindre du da har kjøpt f.eks. hovedkort som demo eller bulk (sistnevnte er svært uvanlig). Endret 8. april 2007 av Pengu Lenke til kommentar
kranto Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Takk for alle svar...!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå