The Norwegian Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Åh herre. Joa jeg vet at mye er basert på bibelen, men du kan ikke dra dette inn.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er fortsatt en artig detalj. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Min teori. Rundt 60 - 70 tallet, starter er firma, som skal kalles "Dharma" de skal lage et samfunn på øya, og forske som hemmelige folk for staten. En av folka gjør noe og lager en svart sky med uhell, når de for vite dette, starter de med forsvarsmekanismer. Ben gikk igjennom den usynlige lydbølgen, og ble rar. De beregnet at øya skulle bli ferdig i 90, for og lage masse materialer, stein,krystall,sand. Han russiske duden, fikk en spiss ting i øyet, når han kom først til øya. Dette er ikke sant, noe jeg tror. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du tar veldig feil for å si det sånn. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Men du...gidder ikke argumentere for hvorfor det er feil, eller....? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Overdrev kanskje litt. Men gjerdet var jo mot "The Hostiles" ikke monsteret. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Du kan ikke si at andres teorier er feil, det går bare ikke.. En teori er en mening og meninger er ikke feile, de er bare forskjellige. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Tro meg, du taler for døve ører. Og vær forsiktig med bruk av humor, ironi og doble betydninger. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du kan ikke si at andres teorier er feil, det går bare ikke.. En teori er en mening og meninger er ikke feile, de er bare forskjellige. 8870010[/snapback] Hvis teoriene er motbevist så er det fullt mulig Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Tsk.. De aller fleste spørsmål er ikke besvart. Jeg kan skrive opp de jeg kommer på i farta. Hva gjør en isbjørn på en tropisk øy? Hvorfor ville den synske duden at claire skulle krasje på øya? Hva i huleste var den 4-tåede statuen? Lever Michael og Walt et vanlig liv nå? Har de bare driti i de som er på øya? Hvordan kom faren til Locke på øya? Hvem er han fyren til ben?(han som var usynlig) (Jeg så ham forresten, man ser han et lite sekund) Hvorfor kan ikke øya bli sett av de som er utenfor? Hvordan kan en øy helbrede kreftsyke, og lammede folk? The questions are endless... Min teori er at vi får beskjed om at serien plutselig må slutte av en eller annen grunn, så blir vi sittende, uten noen svar. Endret 28. juni 2007 av Hylians Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Sluttdatoen er allerede satt min venn Forøvrig er isbjørnspørsmålet besvart Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 De vet jo aldri når en serie slutter da... kan hende de planlegger det men de kan ikke si sikkert. Faen at de fucka alt opp med de teite flash-forwardene, lurer selv litt på hvordan synene og monsteret hører sammen. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hva var svare på isbjørnsspørsmålet da? :O Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 De vet jo aldri når en serie slutter da... kan hende de planlegger det men de kan ikke si sikkert. Faen at de fucka alt opp med de teite flash-forwardene, lurer selv litt på hvordan synene og monsteret hører sammen. 8976362[/snapback] Jo, sluttdatoen er satt. Og isbjørnene var det dharma folkene som brakte og forsket på. Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 selvom slutt datoen er satt så betyr ikke det at det er da det slutter..... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 selvom slutt datoen er satt så betyr ikke det at det er da det slutter..... 9048594[/snapback] Uuum... jo? Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) selvom slutt datoen er satt så betyr ikke det at det er da det slutter..... 9048594[/snapback] Uuum... jo? 9051060[/snapback] Øh har du aldri hørt om serier som har blitt kanselert?! Det kan godt skje at folk blir så lei av alt LOST "tullet" og at alt blir bare mer forviklet at de slutter og se på det og da blir det garantert kanselert. Det skjer hele tiden med bra show! Endret 23. juli 2007 av Rockagirl Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvilke andre show som har hatt tilnærmet LOSTstatusen har blitt kansellert? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Men hva er det egentlig med de folka som var der fra før? Altså "the hostiles" som Ben møtte da han var liten? Han karen han møtte i skogen er jo samme fyr som introduserte Juliett til øya. Og den fyren har ikke blitt noe gamlere.. Hva kan det ha seg det mon tro? Samme med hun dama som ble bortført fra Lostisene i Sesong 2 rett før Ana Lucia skjøt hun blonde. Hun er jo sammen med the others som vi så i Sesong 3 (når Jack våkner i buret med de andre som står og ser på han) og i flashbacket til Ben da han var liten så var hun dama der også! Er jo samme dame! Hvorfor blir de ikke gammel? Hvem er egentlig Jacob? Er the hostiles og Jacob av samme type folk? Er de etterlevninger av en ancient sekt eller noe? Vi så jo i slutten av sesong 2 når Sayid seilte over til den andre siden at det var rester etter gamle statuer osv. Kan det være at disse menneskene som ikke blir gamlere faktisk er samme mennesker som var på øya i oldtiden? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Uff, Lost var skikkelig interessant til å begynne med, til de begynte å trekke ut serien i det uendelige. Og nå skal de forklare alt i løpet av 48 episoder fordelt på 3 sesonger!! Jeg mener wtf, 3 sesonger, det kunne holdt med bare to sesonger til. Jeg mener det, disse hollywoodfolka skal melke kua til det uendelige- helt til det kommer blod ut. blir så forbanna! Endret 9. oktober 2007 av sonja84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå