Gå til innhold

Hva er din Lost-teori?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min teori.

Rundt 60 - 70 tallet, starter er firma, som skal kalles "Dharma" de skal lage et samfunn på øya, og forske som hemmelige folk for staten. En av folka gjør noe og lager en svart sky med uhell, når de for vite dette, starter de med forsvarsmekanismer. Ben gikk igjennom den usynlige lydbølgen, og ble rar.

De beregnet at øya skulle bli ferdig i 90, for og lage masse materialer, stein,krystall,sand. Han russiske duden, fikk en spiss ting i øyet, når han kom først til øya.

Dette er ikke sant, noe jeg tror.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tsk.. De aller fleste spørsmål er ikke besvart. Jeg kan skrive opp de jeg kommer på i farta.

Hva gjør en isbjørn på en tropisk øy?

Hvorfor ville den synske duden at claire skulle krasje på øya?

Hva i huleste var den 4-tåede statuen?

Lever Michael og Walt et vanlig liv nå? Har de bare driti i de som er på øya?

Hvordan kom faren til Locke på øya?

Hvem er han fyren til ben?(han som var usynlig) (Jeg så ham forresten, man ser han et lite sekund)

Hvorfor kan ikke øya bli sett av de som er utenfor?

Hvordan kan en øy helbrede kreftsyke, og lammede folk?

The questions are endless...

Min teori er at vi får beskjed om at serien plutselig må slutte av en eller annen grunn, så blir vi sittende, uten noen svar.

Endret av Hylians
Lenke til kommentar
De vet jo aldri når en serie slutter da... kan hende de planlegger det men de kan ikke si sikkert. Faen at de fucka alt opp med de teite flash-forwardene, lurer selv litt på hvordan synene og monsteret hører sammen.

8976362[/snapback]

Jo, sluttdatoen er satt. Og isbjørnene var det dharma folkene som brakte og forsket på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
selvom slutt datoen er satt så betyr ikke det at det er da det slutter.....

9048594[/snapback]

Uuum... jo?

9051060[/snapback]

Øh har du aldri hørt om serier som har blitt kanselert?! Det kan godt skje at folk blir så lei av alt LOST "tullet" og at alt blir bare mer forviklet at de slutter og se på det og da blir det garantert kanselert. Det skjer hele tiden med bra show!

Endret av Rockagirl
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Men hva er det egentlig med de folka som var der fra før? Altså "the hostiles" som Ben møtte da han var liten? Han karen han møtte i skogen er jo samme fyr som introduserte Juliett til øya. Og den fyren har ikke blitt noe gamlere.. Hva kan det ha seg det mon tro? Samme med hun dama som ble bortført fra Lostisene i Sesong 2 rett før Ana Lucia skjøt hun blonde. Hun er jo sammen med the others som vi så i Sesong 3 (når Jack våkner i buret med de andre som står og ser på han) og i flashbacket til Ben da han var liten så var hun dama der også! Er jo samme dame! Hvorfor blir de ikke gammel? Hvem er egentlig Jacob? Er the hostiles og Jacob av samme type folk? Er de etterlevninger av en ancient sekt eller noe? Vi så jo i slutten av sesong 2 når Sayid seilte over til den andre siden at det var rester etter gamle statuer osv. Kan det være at disse menneskene som ikke blir gamlere faktisk er samme mennesker som var på øya i oldtiden?

Lenke til kommentar

Uff, Lost var skikkelig interessant til å begynne med, til de begynte å trekke ut serien i det uendelige. Og nå skal de forklare alt i løpet av 48 episoder fordelt på 3 sesonger!! Jeg mener wtf, 3 sesonger, det kunne holdt med bare to sesonger til. Jeg mener det, disse hollywoodfolka skal melke kua til det uendelige- helt til det kommer blod ut. blir så forbanna!

Endret av sonja84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...