Gå til innhold

Hva er din Lost-teori?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har også lurt lenge på hva den sorte skyen er for noe. får zelda ocarina of time assosiasjoner med den. (bossen i shadow temple) :!:

serien får med seg nye elementer hele tiden, så det slutter lissom aldri..

lurer også hvordan hu dama som var i den smykkeforetningen hvor Desmond skulle kjøpe ring til penny, kunne forutse døden til folk. hvordan hu viste navnet til desmond også egentlig, og om hu var en av dharma-folkene.

jaja, får vel se til slutten åssen det ender ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jaha? O.o

8754070[/snapback]

Hvem?

The baby? O_o

8754076[/snapback]

Jepp. The baby. Glemt hvordan det var en "psycic" i Australia som fikk Claire til å reise? Hun ville gi barnet bort, noe the "psycic" misslikte sterkt. Han kommenterte at barnet kom til å gjøre store underverk o.l. Han lurte Claire til å reise til USA, der en rik familie ville adoptere barnet hennes, visste nok at flyet kom til å kresje...

Lenke til kommentar

Men i siste episode som var på TVNorge nå. Hva var det faren til Locke pratet om? Han kjørte bil også kom han inn i midtrabatten eller hva det var også var alt svart. Noen kom jo sikkert å hentet han og da han våknet var han bindet. Det første ansiktet han så var Locke sitt når han åpnet døren. Er de i en slags mellom-dimensjon eller noe? Hvorfor er ikke øya abvildet på kart osv? Hun dama som krasjet i helikopteret sa jo at de fikk beskjed av Penelope å dra til de koordinatene selv om alle kart osv viste at det bare var åpent hav der..

Har veldig lyst til å laste ned resten av episode 3 nå! :) Men vil styre meg til neste Onsdag!

Edit: Kom Ben til øya når han var liten gutt? Altså, har han vokst opp der? Fordi jeg la merke til i går når jeg så på sesong 2 at når Jack redder livet til hun dama som var i bilkrasj som etterhvert ble kona hans, så var han andre fyren Ben! Altså, han fyren som krasjet med henne! Og Jack brydde seg ikke om han i hele tatt og lot han bare dø. Så når Jack kommer til øya så har Ben en svulst i ryggen som Jack må fikse? Hva om øya er en slags mellomplass der skjebnen osv blir utfylt? Litt merkelig at faren til Locke måtte dø for at alt skal bli som det er meningen det skal bli. Og dersom faren til Locke ikke hadde dødd, ville sikkert Locke blitt lam igjen. Hva om at dersom Jack hadde reddet Ben istedet for dama som ble kona hans? Hva ville skjedd da?

Endret av Randy Sledgehammer
Lenke til kommentar

Er ganske så sikker på det. Satt på pause også og så bilde for bilde. Klærne var lik og ansiktet var det samme. Morsomt at de har med slike detaljer!

Tror igrunn at "the others" kidnappet faren til Locke kun for å teste sistnevnte...

8757957[/snapback]

Men hvordan får de til dette da? Har de hele tiden hatt muligheten for å stikke fra øya? Får ikke dette helt til å stemme dersom det viser seg at øya ligger i et punkt der tiden står. Eller at øya er i fortiden. Finnes masse teorier om dette.

Pluss at Ben sa at det var Locke som fikk faren til å komme til øya. Hvordan skjedde så det?

Endret av Randy Sledgehammer
Lenke til kommentar

De kunne komme og gå fra øyen, v.h.a f.eks. Ubåten Locke sprengte i episoden i forveien. Richard og Ethan fartet jo fra og til for å rekrutere folk.

"Pluss at Ben sa at det var Locke som fikk faren til å komme til øya. Hvordan skjedde så det?"

Det kan være en måte å si; Vi hentet faren grunnet deg...

Lenke til kommentar

Så videre på sesong 2 nå. Og det viser seg jo at han fyren som krasjet med exen til Jack, var faren til Shannon. Når jeg tenker meg om husker jeg jo det ganske godt. Men kan det være en mulighet for at det var Ben likevel? Eller bare en tilfeldighet at fyren lignet noe veldig? Får vi noengang vite navnet på faren til Shannon da?

Lenke til kommentar
Så videre på sesong 2 nå. Og det viser seg jo at han fyren som krasjet med exen til Jack, var faren til Shannon. Når jeg tenker meg om husker jeg jo det ganske godt. Men kan det være en mulighet for at det var Ben likevel? Eller bare en tilfeldighet at fyren lignet noe veldig? Får vi noengang vite navnet på faren til Shannon da?

8767816[/snapback]

1: Han heter adam.

2: Han er død.

3: Ben er på øya, i live hvis du ikke har merka det.

4: De er forsjellige skuespillere.

5: Ben var ikke engang planlagt på det punktet.

Lenke til kommentar

Ok, bra! Er så mye "kanskje" om "enn om"-greier i denne serien at man blir helt tullete! :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men tror noen av dere at Ben og Locke er brødre da? La merke til at når Ben ble fanget i skogen i Sesong 2, så ga Locke han en bok av Drovjstovski eller hva han het og denne boken het tilfeldigvis "Brothers". Så nevnte han at denne Drovjstovski var misunnlig på Hemmingway og følte at han levde i skyggen på han. Noe som kan være veldig likt forholdet til Ben og Locke. Dersom de faktisk er brødre (noe jeg har lest flere teorier om) så er det fantastisk bra at de har med slike små detaljer i Sesong 2! :)
Lenke til kommentar
Ok, bra! Er så mye "kanskje" om "enn om"-greier i denne serien at man blir helt tullete! :)

Men tror noen av dere at Ben og Locke er brødre da? La merke til at når Ben ble fanget i skogen i Sesong 2, så ga Locke han en bok av Drovjstovski eller hva han het og denne boken het tilfeldigvis "Brothers". Så nevnte han at denne Drovjstovski var misunnlig på Hemmingway og følte at han levde i skyggen på han. Noe som kan være veldig likt forholdet til Ben og Locke. Dersom de faktisk er brødre (noe jeg har lest flere teorier om) så er det fantastisk bra at de har med slike små detaljer i Sesong 2! :)

8777998[/snapback]

Nå har de forsjellig mor og far da, så tipper den teorien er rimelig dødfødt.

Lenke til kommentar

8777998[/snapback]

8779284[/snapback]

"Jacob er alles far". Eller kanskje de begge lever i skyggen av noen... Er usansynlig at de bare sa det for pur f.

Lenke til kommentar

8777998[/snapback]

8779284[/snapback]

"Jacob er alles far". Eller kanskje de begge lever i skyggen av noen... Er usansynlig at de bare sa det for pur f.

8779359[/snapback]

Hvor blir Jacob er alles far sagt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...