Gå til innhold

Innleggstelleren har blitt justert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er stolt av å si at jeg aner ikke hvor mye jeg steg eller minket!

Dette er da virkelig ikke noe jeg gidder å sitte å følge med på til enhver tid...men hver sine lyster og gleder...

8347956[/snapback]

Hehe.. Du bør føle deg stolt..

 

Jeg er glad jeg var bortreist da det skjedde, og husker ikke hvor mye jeg hadde før jeg reiste.. :) Men tror den sank litt, ja.. :D

Lenke til kommentar

Jøss, jeg spratt opp med 1000 innlegg eller noe sånt. En nokså ufasjonabel passering av et rundt tall.

 

Trodde jeg skulle miste en del på grunn av egne dobbeltposter jeg har fjernet eller de ørten innleggene der jeg har svart på et spørsmål litt for sent og slettet det.

 

Redigert: Når jeg tenker meg om kan økningen komme av innsatsen i PRS og vitenskapsforumene. De forumene kom jo ut av OT-delen for et år siden eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg om 1337? 31337, derimot!

8347257[/snapback]

 

 

Jøss, jeg spratt opp med 1000 innlegg eller noe sånt. En nokså ufasjonabel passering av et rundt tall.

 

Trodde jeg skulle miste en del på grunn av egne dobbeltposter jeg har fjernet eller de ørten innleggene der jeg har svart på et spørsmål litt for sent og slettet det.

8360240[/snapback]

Der har du mannen som faktisk er innanfor rekkevidde. ;)

Lenke til kommentar
Redigert: Når jeg tenker meg om kan økningen komme av innsatsen i PRS og vitenskapsforumene. De forumene kom jo ut av OT-delen for et år siden eller noe sånt.

8360240[/snapback]

 

Mindre enn ett år. August 2006 om jeg ikke husker helt feil.

 

 

EDIT: Oktober faktisk, sjekket nå. :)

Endret av Marley
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jaja, gikk fra ca 11000 til 8500. Så forstår ikke dette eg?  :hmm:

8438772[/snapback]

Du var sikkert medlem på den tiden at OT-innlegg gjaldt på postcounten. Når de ble telt opp på nytt igjen var det de nye reglene som gjaldt, og da forsvant de sammen med alle slettede poster og alle som er blitt flyttet til en kategori hvor innlegg ikke gjelder.

 

Jeg anbefaler en ekstrem spamfest for å vinne tilbake de manglende 2500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...