Gå til innhold

Innleggstelleren har blitt justert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt å vite. Da vet jeg hvor mange innlegg jeg _faktisk_ har..

8335105[/snapback]

Gjør du nå egentlig det? Postcounten min viser litt over 1700 nå, (steg med ca 750) men på profilen min står det "Mest aktiv i Sport/idrett generelt (481 poster / 17% av denne brukeres innlegg)," og det stemmer jo ikke. Har vel rundt 2600-2800 poster i alt.

Lenke til kommentar
Gjør du nå egentlig det? Postcounten min viser litt over 1700 nå, (steg med ca 750) men på profilen min står det "Mest aktiv i Sport/idrett generelt (481 poster / 17% av denne brukeres innlegg)," og det stemmer jo ikke. Har vel rundt 2600-2800 poster i alt.

8338720[/snapback]

Nei. Du er inne på noe.. Kan hende postcounten er ordener. Men kanskje ikke statestikken.
Lenke til kommentar
Godt å vite. Da vet jeg hvor mange innlegg jeg _faktisk_ har..

8335105[/snapback]

Gjør du nå egentlig det? Postcounten min viser litt over 1700 nå, (steg med ca 750) men på profilen min står det "Mest aktiv i Sport/idrett generelt (481 poster / 17% av denne brukeres innlegg)," og det stemmer jo ikke. Har vel rundt 2600-2800 poster i alt.

8338720[/snapback]

Er dette tallet det du mener er ditt totale antall innlegg i Sport/idrett eller totalt i forumet?
Lenke til kommentar

Det kan være at det var slik du skriver i den gamle opptellingen, men i den nye er hvertfall ikke slettede poster tatt med:

 

Så hvis du merker at telleren har gått ned skyldes det at du har hatt innlegg som er flyttet til forum som ikke blir telt med (Off Topic), eller at du har fått innlegg slettet.

 

Er det tapt poster en av de par gangene det har vært serverkrasj?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...