gnesje Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvor kan man få tak i vista på en søndag? gjerne i dag? noen forslag? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du kan jo laste ned en versjon? Du kan jo bruke den i tretti dager før du må aktivere den. i løpet av denne perioden skaffer du deg en lisens og legger inn regkey. Ikke forbudt. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men hvis du absolutt skal ha en CD i handa i dag (som du ikke har brent selv, altså), kan du vel kjøre til Sverige. Det virker som om alle harrybutikkene langs grensa har åpent for nordmenn alle dager i påska, og jeg antar de ikke bare selger flesk. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hva fan skal du med vista på en søndag når du kan kjøpe det i morgen på elkjip? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hva fan skal du med vista på en søndag når du kan kjøpe det i morgen på elkjip? 8334868[/snapback] I morgen? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hva fan skal du med vista på en søndag når du kan kjøpe det i morgen på elkjip? 8334868[/snapback] Det er påske nå. Mandag er også fridag; sikkert også for de på Elkjøp. Men jeg skjønner heller ikke hvorfor han ikke bare laster det ned. Da slipper han å gå ut. Det regner i Oslo i dag. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Er det noen sted man kan lovlig laste ned Vista gratis uten lisens? Ps, her i Oslo snør det.. Endret 8. april 2007 av Panter Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Som sagt, du kan laste ned en versjon og bruke den i 30 dager, det er helt lovlig. Det som ikke er lovlig er å gå rundt aktiveringen. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 kva er det så haster slikt med Vista? De e gjo bare bugs og dritt. Lenke til kommentar
gnesje Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Takker for gode forslag!! blir nok å prøve på en nedlasting. Sitter på et ganske dårlig trådløst nettverk her... uansett gidder jeg ikke å stikke ut i dette snøværet... får i så fall vente til tirsdag. Planen var bare å prøve vista Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 kva er det så haster slikt med Vista? De e gjo bare bugs og dritt. 8334993[/snapback] Smart svar. Virkelig. Du burde få en medalje. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er det noen sted man kan lovlig laste ned Vista gratis uten lisens? Ingen som kunne svare på dette? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Kjøp og last ned direkte fra Microsoft: http://www.windowsmarketplace.com/content....1a&mg_id=20101b Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jada, jeg vet at det ikke lenger er søndag, og at trådstarter sikker har fått handlet Vista Men dersom han hadde tittet her på "bruktmarkedet", kunne han fått Vista på en søndag. PS, dette er ikke ment som reklame Lenke til kommentar
Panter Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er det noen sted man kan lovlig laste ned Vista gratis uten lisens? Jeg lurer fortsatt.. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er det noen sted man kan lovlig laste ned Vista gratis uten lisens? Jeg lurer fortsatt.. 8360612[/snapback] hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag, det er onsdag! Har du besøkt microsoft sine nettsider? Jeg tror ikke det er sånn at MS gir ut programvaren gratis, men at de heller ikke legge begrensninger på en CD du har lastet ned, siden du kan bruke lisensen i 30 dager uten å registrere den. (120 dager med en lovlig endring). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå