TanglewoodD Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ja, men tingen er jo ikke at vekta er for mye, du skal da ikke stille i noen som helst klasser innen idrett, skal du vel ? Det du må få ned er fettprosenten, kjappeste måten er jo å springe intervaller å drikke vann , å ta bastu etterpå. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Men bastu fjerner jo bare vann fra kroppen, den kommer jo tilbake bare man drikker liksom. Men men, bestemt meg for og spise ekstremt sundt denne uken, drikke enda mer vann og løpe hver dag Så får vi se hva vekten sier neste søndag Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Joda, men er jo deilig med bastu da ! hehe Løp intervaller i skogen, fettet renner av deg, iforhold til å løpe en rett vei.. Ellers er man jo vanlig ungdom med litt ekstra fett , holder man seg med godisen blir man tynn med engang.. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Egentlig så løper jeg MANSIK i skogen. Løper det raskeste jeg klarer til jegikke orker mer, så går jeg til jeg har blitt litt roligere, så løper jeg skiitfort igjen Evt legge seg og daffe i solen om det trengs hvor effektitvt det er, det er en annen sak, jeg synes vertfall det er deiligt og miste litt overflødig energi Sover bedre om natta også Manisk løping: Sånn løping du håper ingen ser deg Endret 29. april 2007 av Stubbekropp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå