Neptun_ Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Vanskelig å finne en god emnetittel om dette men... I dag snubla jeg altså over Offroad.no sitt forum, og tenkte at det er greit å spre budskapet om denne kampanjen de har satt opp mot nedstenging av et offroad-område hvor folk som har interresser for dette kan risikere å ha det veldig gøy. Det jeg prater om er altså et område hvor folk kan kjøre i marka med terrengbiler/hva det enn måtte være. Jeg skjønner ikke hva som er så veldig galt i dette, av de ufattelig mange målene med vakker natur vi har her må det da være mulig å sette av noen til aktiviteter som for eksempel dette. Såvidt jeg vet rægger jo Forsvaret rundt i skogene der borte med tunge kjøretøy? Denne underskriftslisten er laget for å gi vår støtte til Åmot kommune og grunneier Olaf Ilsås sin kamp for å å opprettholde reguleringen av Wolfroad som kjøreområde for offroad. Etter ønske fra fylkesmannen har miljøverndepartementet overkjørt de lokale styresmakter sitt vedtak om å godkjenne reguleringsplanen for wolfroad. Denne listen vil bli avsluttet 12.04.07. Vi håper på å ha minst 1000 underskrifter som vi sammen med andre nettsteder kan overlevere til miljøvernministeren for å vise en nasjonal oppslutning om Wolfroad som nasjonalt kjøreområde for offroad-sporten. (Håper ikke dette regnes som reklame, har selv ingenting å gjøre med denne kampanjen sånn egentlig, har bare lyst til å spre ordet.) Endret 8. april 2007 av Neptun_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå