Heimert-kongen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva må man gjøre for å spille ps2 spill på datan? Har lasta ned en emulator som heter Pcsx2. Hva skal jeg så gjøre? Er det bare å hive inn spille i cd-romen og spille? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 kan du ikke bare prøve da?? Istede for å spørre ... Så kan du heller spørre om det IKKE fungerer ... Lenke til kommentar
Salamaza Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) du må ha også ps2 bios.., eg kan ikkje gir deg link fordi den har copy rights..., du skal liksom rippe den av din eigen ps2..., men eg seie ein ting..Google er din venn...bruk forumet til pcsx2 om hjelp av bruk pcsx2...(ikkje spør om ps2 bios i forumet der!!). Endret 8. april 2007 av Salamaza Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Takk :!: Men hvordan ripper jeg den av ps'en? Er litt n00b:) Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Fant det nå:-)jippi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå