Gå til innhold

TES: Megastor BUG i SI


Anbefalte innlegg

Fra Uesp Wiki:

 

A very serious bug has been found with Shivering Isles that will render the game unplayable after about 50 to 120 hours of play (higher performance systems will be hit sooner). The bug will occur regardless of whether you access SI content or not. The basis of bug is that an internal "space" of identification numbers for objects created in the game (e.g., a dropped arrow, a new creature, etc.) becomes exhausted -- at which point the newly created objects disappear from the game world. (CTDs and other problems are also almost certain.)

It is not known whether this affects XBox users as well (it is reasonable to assume that it would, but might not hit until around 150 hours of play assuming 30 FPS on XBox).

 

http://www.uesp.net/wiki/Shivering:Reference_Bug

 

Er en lang trå om det på det offisielle forumet på elderscrolls.com også. Jeg er allerede blitt et offer for buggen... Krise... Får spille noe annet så lenge...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Jeg laster ned SI nå til min 360. Hva skal jeg gjøre?!?!

 

Hvis jeg får buggen og spillet blir ødelagt, får jeg erstatning da?

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Bra. Da får jeg akkurat råd til å kjøpe et nytt eksemplar av Oblivion + SI!! :p

 

EDIT: En Patch er kommet for PC-brukerne! Les på UESP.net

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Så tror du at uansett hvor mye buggen herjer, så kan alt bli fiksa igjen ab en patch e.l.?

8335785[/snapback]

Det eneste som blir ødelagt, er savegamet ditt. Når du starter ny karakter vil alt begynne på nytt igjen, og hvis du da har patchet spillet for å fikse denne feilen, så er det klart at det ikke vil oppstå noe problem her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...