Gå til innhold

Beste sted for å finne brukt PS2 med spill/utstyr?

Anbefalte innlegg

Jeg jakter på Finn.no, bruktmarked.no og qxl/GiBud, men fins det noen steder som er bedre for å finne sånt? Jeg er selvsagt ute etter et best mulig kjøp (hvem er ikke det?), så hvis jeg skulle ha oversett et lurt sted å se, ville jeg sette pris på å bli gjort oppmerksom på det. Men ikke eBay, dette tror jeg at jeg holder innenfor landet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bak på Playstation 2 maskinene står det et nummer.

Noe å tenke på når du skal kjøpe brukt maskin og ikke vet hva du får.

SCPH 30004 dette er den første og gamleste modellen. v.3

SCPH 30004 med et CAUTION merke i bunn. v.4

SCPH 30004R v.5

SCPH 39004 v. 7

SCPH 50004 v.9 & 10

PS Two

SCPH 70004 v.12 & 14 v.12 har hatt store laser problemer

SCPH 75004 v.15

SCPH 77004

Den maskinen du får tilbud om med ny laser er å regne som NY, da det er laseren som slites i en Playstation2.

Når det også er chip i den er det en helt ny verden som åpner seg med hensyn til bruk av maskinen.

Spill er ikke vert noe.. Om maskinen er sliten :cool:

Lenke til kommentar

Snakker om bakvendtland! Nå har jeg bestilt meg en pakke TYG02 DVD-R før jeg i det hele tatt har en PS! ;) Men jeg vet iallfall at jeg skal ha en, og den må nok være moddet, ja. Men hvilke av de nevnte modellene er det jeg bør ligge unna/se opp for? SCPH 75004 v.15 og SCPH 77004 ser umiddelbart ut til å være mest interessante...

Det er tydeligvis forskjell på hva de ulike modellene takler av modding, og hvor godt det fungerer. Jeg er omtrent like forvirret som "legfolk" blir når jeg skal forklare dem om oppsettet av en Linux-brannmur... :hmm::cry::blush:

Endret av Pallantir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...