Pallantir Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg jakter på Finn.no, bruktmarked.no og qxl/GiBud, men fins det noen steder som er bedre for å finne sånt? Jeg er selvsagt ute etter et best mulig kjøp (hvem er ikke det?), så hvis jeg skulle ha oversett et lurt sted å se, ville jeg sette pris på å bli gjort oppmerksom på det. Men ikke eBay, dette tror jeg at jeg holder innenfor landet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Pris du tenker på da?? Har en jeg, som får NY laser, og full overhaling... Selvfølgelig med chip.... Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg vil egentlig helst ha en samlepakke. Har funnet en til 1800 kroner med en god del utstyr og 14 spill. Det beste ville vært å finne en med dansematte også, men den jeg ser på nå, har iallfall Singstar-mikrofoner. Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bak på Playstation 2 maskinene står det et nummer. Noe å tenke på når du skal kjøpe brukt maskin og ikke vet hva du får. SCPH 30004 dette er den første og gamleste modellen. v.3 SCPH 30004 med et CAUTION merke i bunn. v.4 SCPH 30004R v.5 SCPH 39004 v. 7 SCPH 50004 v.9 & 10 PS Two SCPH 70004 v.12 & 14 v.12 har hatt store laser problemer SCPH 75004 v.15 SCPH 77004 Den maskinen du får tilbud om med ny laser er å regne som NY, da det er laseren som slites i en Playstation2. Når det også er chip i den er det en helt ny verden som åpner seg med hensyn til bruk av maskinen. Spill er ikke vert noe.. Om maskinen er sliten Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Høres ut som et godt poeng. Det var vel helst det ekstra spillutstyret jeg tenkte på, med Singstarmikrofoner, buzzere, minnekort og sånt. cossiemk1, hvor mye ville en sånn dings som den du har koste? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Snakker om bakvendtland! Nå har jeg bestilt meg en pakke TYG02 DVD-R før jeg i det hele tatt har en PS! Men jeg vet iallfall at jeg skal ha en, og den må nok være moddet, ja. Men hvilke av de nevnte modellene er det jeg bør ligge unna/se opp for? SCPH 75004 v.15 og SCPH 77004 ser umiddelbart ut til å være mest interessante... Det er tydeligvis forskjell på hva de ulike modellene takler av modding, og hvor godt det fungerer. Jeg er omtrent like forvirret som "legfolk" blir når jeg skal forklare dem om oppsettet av en Linux-brannmur... Endret 9. april 2007 av Pallantir Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 TYG02 plater?? tror jeg ikke jeg har hørt om... Verbatim er tingen når det gjelder ps2 Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Ja, men bare de Verbatim-platene som er lagd av Taiyo Yuden. Og de originale Taiyo Yuden-platene skal være de aller beste. TYG02 er modellbetegnelsen på den typen som anbefales til PS2. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ja, da er jeg med... Taiyo Yuden er bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå