Pallantir Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg skal etter mye masing fra ungene sage hull i veggen i hjemmekinoen (bak et motorisert lerret) og sette min gamle 34-tommers-tv i boden bak der (etter å ha kjøpt en 36-tommers widescreen-bilderørs-tv i referanseklassen). Så blir det en PS2 med kabler trukket gjennom, så fremre del av kinoen, der det like vel er ganske tomt, blir aktivitetsområde for "idiotboksen". Hele greia skal bygges neste helg, men hva slags dansespill bør jeg satse på til det? Det fins en del forskjellige dansematter og sånt, har jeg sett. Hovedpoenget er vel kanskje at det er raskt å pakke sammen og sette inn i skapet, for det skal gjøres hver gang det har vært i bruk. Forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Konami sin "Dancing Stage" serie er temmelig bra. Veldig varierende spill. Finnes vel 6-7 forskjellige varianter. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Takk! Da får jeg se etter det og en tilhørende matte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå