lurte Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei, åssen får man instalert driverene som er til hovedkortet. Jeg putter den i og den dukker opp på skrivebordet, når jeg klikker meg inn på cdèn så kan man se alle mappene. Men hvordan får man installert? Brukte Windows før og da bare boota cdèn opp selv. Noen som kan hjelpe meg?, hilsen Nybegynner:S Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Den CDen du har inneholder Windows-drivere, disse kan ikke brukes. Du trenger ikke å installere hovedkortdriveren, Linux fikser det for deg, det skal funke fra første oppstart. Hvis du har problemer med maskinvare som ikke funker må du kanskje lete drivere i pakkebehandleren. Hvilken Linux-distro kjører du? Endret 8. april 2007 av -XaHc- Lenke til kommentar
lurte Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Hva mener du med distro, versjon? Ubuntu 6.6:D Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva mener du med distro, versjon? Ubuntu 6.6:D 8338068[/snapback] Det blir da: Distro: Ubuntu Distro's versjon 6.06 Det finnes mange forskjellige Linux-distroer. Blant de mest kjente finner vi Ubuntu, Fedora, Red Hat, SuSe, Gentoo og Mandriva. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=710659 Lenke til kommentar
lurte Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Se der ja, der fikk jeg svar på det meste ja:D Takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå