Gå til innhold

Innstillinger på 5500 sport

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er vanligvis normalt flink til å finne frem i menyer på mobiler og slikt og er vant til at Nokia stort sett er best i klassen når det gjelder brukervennlighet og et tilgjengelig brukergrensesnitt. Men, etter å ha gått til innkjøp av en 5500 Sport så er jeg ikke så overbevist lenger. Dette er de tingene jeg ikke har klart enda å få til på min mobil:

1. Slå av tastaturlyden, altså pipinga hver gang en trykker ned en tast.

2. Forandre ringetone på anrop og sms.

3. Få mobilen til å bruke minnekortet på 2Gb istedet for telefonminnet på bare noen få Mb når jeg laster over musikk. Har flyttet over noen sanger manuelt til minnekortet men musikkspilleren finner de ikke når jeg oppdaterer musikkbiblioteket. Får hele tiden en utrolig irriterende beskjed om at det ikke er plass til flere sanger når jeg har 2GB tilgjengelig.

Det virker rett og slett som om det mangler noen punkter i "Innstillinger" på denne mobilen. Har sjekket i manualen som fulgte med og det nevnes ikke med et ord hvordan en kommer inn på anropsinnstillinger og så videre på lyd/ringetone. Det eneste stedet jeg har funnet en valmulighet når det gjelder tone/musikk er klokke og alarmklokke.

Mulig jeg har oversett noe som er helt opplagt men vil gjerne høre fra noen som har samme telefon og som forhåpentligvis kan komme med noen råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...